Үйірменің үйретері мол

Выпуск - №40(487)   :   16.10.2021
190

«Үйрете отырып үйрену ғана жеміс береді», – деген екен қазақтың қайсар ұлы Бауыржан Момышұлы. Шындығында өзгелерді мақсатты түрде үйрете отырып, тынымсыз ізденіп, жаңашылдыққа ұмтыла отырып, шыңдалатынымыз тағы бар.

Осы орайда үстіміздегі оқу жылында колледж студенттері арасында «Жас қаламгер» үйірмесі жұмысын бастады. Үйірменің көздеген нысанасы – білім алушыларды құдіретті сөз өнеріне баулу, жазба тілінде ой-пікірін ықшамдап, қорытынды жасай білуге үйрету және журналистиканың алғышарттарымен таныстыра отырып, қабілет-қарымын дамыту. Жастардың қабілеттерін дамытумен қатар, олардың шығармашылықпен шындап кірісуіне де мүмкіндік жасау көзделген. Ол үшін өңіріміздегі бұқаралық ақпарат құралдарымен (БАҚ) тығыз байланыс жасай отырып, білім ордасындағы талантты ұстаздар мен студенттердің толағай жетістіктерін шағын мақала жазу арқылы насихаттау көзделген.


Болашақта колледж жаңалықтарының жаршысына айналатын үйірменің танымдық кездесулер мен тағылымды кештерді ұйымдастыру да жоспарында бар. Үйірменің алғашқы басқосуында мақсат-міндеттер нақтыланып, жұмыс жоспары таныстырылып, практикалық тапсырмалар берілді. Үйірме құрамында ШТ-02, МДТ-01, 02, 03, ББМ-01 топтарының студенттері бар. Олардың әрбіреуі өзіндік көзқарасы қалыптасқан, шығармашылыққа бой ұрған өнерлі де өрелі жастар. Әрқайсысы өзінше екекшеленеді. Бірі шабыттанып өлең шығарса, енді бірі әсерлі әңгімелер жазады. Армандары асқақ, жоспарлары жарқын, мақсаттары айқын жас қаламгерлердің үйірмеден үйренері көп.


Индира ЖАЙЛАУБАЕВА,
Ы.Алтынсарин атындағы
Рудный әлеуметтік-гуманитарлық
колледжінің арнайы
пәндердің оқытушысы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.