Ұлттық киім – үрдісіміз

Выпуск - №10(607)   :   15.03.2024
447
image

Қазақ халқының ұлттық киімдері әлем жұртшылығын назарын аударып отырғаны баршамызға аян. Әлеуметтік желілерді жарып жатқан ұлттық киімдегі ұл, қыздарымыздың әлем халықтарын таңғалдырғаны ұлттық киімге деген көзқарасқа серпін бергені хақ.

12-2-2

Заманауи нақышта, әсемдеп тігілген ұлттық киімдерімізді киіп жұру – халқымызға деген құрметімізді асқақтатқаны сөзсіз. Осы мақсатты негізге ала отырып, үстіміздегі оқу жылынан бастап Нәзипа Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде колледж басшылығының ұсынысымен, әр дүйсенбі ұлттық киімдерімізді ұлықтап, әнұранымызды асқақтататын күн болып қалыптасты. Ұлттық киім ғана емес, ұлттық нақыштағы әшекей, зергерлік бұйымдарды тағуға да рұқсат берілді.
Студенттер тарапынан наурыз айынан бастап ұлттық нақыштағы киімді күнде киюге ұсыныс тасталды. Бүгінде ұлттық киім күнделікті үрдісімізге айналды. «Ұлттық киім – ұрпаққа мұра» екенін ескерсек, ұлттық мерекемізге деген құрметімізді көрсету – басты міндеттеріміздің бірі екендігін айтады білім алушылар. Олар күн сайын ұлттық киімімізден рухтанып жүретіндерін мақтанышпен айтуда.
Ұлттық киім – бай тарихи-мәдени мұра. Біздің киімдеріміз басқа ұлттардан өзгеше өзiндік қасиетке толы. Мұның басты себебi – халқымыздың табиғат төсiнде өсiп, еркiн ғұмыр кешуімен байланысты. Ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан мұрамызды лайықты ұстау, сақтау және заманауи талғамға сәйкестендіру – алға қойылған міндеттеріміздің бірі.

Гүлхашима ОРАЗОВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі директорының
тәрбие жұмысы бойынша орынбасары,
Арқалық қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.