Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжі, «Серіктестік алаңы» жобасын іске асыру аясында, Жол картасының іс-шаралары шеңберінде Қостанай гуманитарлық колледжіне тәжірибе алмасу дөңгелек үстелін ұйымдастырды.
Ұлттық ойындар өскелең ұрпақты үйлесімді тәрбиелеудің ажырамас бөлігі саналады. Ол атадан балаға, үлкеннен кішіге мұра болып жалғасып, халықтың дәстүрлі шаруашылық, мәдени, өнер тіршілігінің жиынтық бейнесі әрі көрінісі болған. Қазақ әдебиетінің жарқын тұлғасы Мағжан Жұмабаев ұлттық ойындарды «халық мәдениетінің бастау алар қайнар көзі, ойлау қабілетінің өсу қажеттілігі, тілдің, дене шынықтырудың негізгі элементі» деп бағалаған.
Жалпы «ұлттық ойындар» ұғымы – әр халықтың төл дүниетанымынан, жағырапиялық жағдайларға бейімделуінен, ел мен жерді сыртқы жаудан қорғау дайындығынан негізгі ақпар береді. Бағзыдан бері сайын дала төсінде мекендеген сан алуан тайпалар мен мемлекеттердің бүгінгі мұрагері қазақ халқының күнделікті өмір салтында ойын әрекеттерінің орны қашанда ерекше болған.
«Қазақтың ұлттық ойындары арқылы саламатты өмірге тәрбиелеудің мүмкіндіктері» тақырыбында колледжде өткен іс-шара негізінен «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығының құзыреттілігі бойынша өзара оқыту, тәжірибемен алмасу мақсатында өткізілді. Дөңгелек үстелді әдіскерлер Насрединова Акжаркын Есеметовна мен Ербосынова Фариза Ерханқызы екі колледждің білім алушыларына оқу қызметі кезінде ұлттық ойындарды қолданудың әдіс-тәсілдерін, ережесін, қазақтың ұлттық ойындарын көрсетті.
Қазақтың ұлттық ойындарының қоғамдық және әлеуметтік маңызы аса зор. Ұлттық ойындар қазақ халқының ежелгі – мәдениеті мен өнерінің де ешкімнен кем болмаған. Сол себепті, тағылымды жиынның соңында белсене атсалысқан білім алушылар мақтау қағаздарымен марапатталды. «Серіктестік алаңы» жобасы бойынша әлеуметтік серіктестігіміз алдағы уақытта да жалғасын табады.
Бақытира НУРГАЗИЕВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
колледжінің оқу өндірістік
жұмысы жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.