Жанашыр жүректің жақсылығы

Выпуск - №42 (539)   :   28.10.2022
844

«Адам баласынан мейірім қашса, жер бетінен жақсылық қашады», – деген екен данышпан халқымыз. Адам өміріндегі ізгіліктің анық көрінісі – қайырымдылық болса керек.

Қайырымдылық – адамның айналасындағы жандарға деген ықыласы мен көмегін білдіретін, адамгершілік қасиетінің көрінісі болса керек. «Тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы», – деп әл-Фараби бабамыз айтқандай, халқымыз қашаннан ұрпағына қайырымдылықты жастайынан үйретіп, адамгершілік қасиеттерге баулуға ұмтылады.

Адамның шын мағынасында білімді болу үшін үш қасиет қажет: кең көлемді білім, ойлай білу қабілеті және қайырымдылық сезімі. Осы үш қасиетті бойына сіңірген «Бастауыш білім беру» мамандығының БМ-22 тобы білім алушылары топ жетекшісі Күлаш Абдилдинамен «Жанашыр жүрек» атты респубикалық, халықтық акциясы аясында қаламыздың тұрғындары – жалғыз басты апамызға, сонымен қатар көпбалалы отбасыға азық-түлікпен қолдау көрсетті.

Акция мұқтаж жандарға өтеусіз көмек көрсету арқылы әрбір қазақстандықтың бойында қайымдылық мәдинетін дамытуды көздейді. Қазіргі жастар тәрбиесінде жүректі ізгілендіру, нұрландыру арқылы адам жанына әсер ету үрдісін кеңінен қолдану бағытында қол жеткізген жақсылық ізгі істер көп болғай.


Айдана САПАРОВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
колледжінің әлеуметтік
педагогі,
Арқалық қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».