«Жас талап-2023»: үздіктер анықталды

Выпуск - №10 (558)   :   13.03.2023
313

Жас таланттардың өнердегі қадамдарын шыңдап, жаңа есімдерді жарыққа шығару мақсатында Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінің жастар ісі жөніндегі комитетінің ұйымдастыруымен «Жас талап-2023» дарындар додасы биыл да жалғасты.

Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінің білім алушылары әркез өнер биігінен көрініп келеді. Жүзден жүйрік шыққан жас өрендер хореография, вокал, аспаптарда ойнау шеберлігі, театрлық өнер, авторлық ән, авторлық өлең, айтыскер ақындық өнері, жүргізушілер аталымдары бойынша өзара бақ сынасты. Әр топ 25-30 минут көлемінде аталымдар бойынша концерттік бағдарламаларын көрсетіп, көрерменнің ыстық ықыласына бөленді.

Сайыста төрелік жасаған колледж директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Жанар Сериковна, колледжіміздің президенті Қаби Мөлдір және колледж түлегі Ақжол Дарханұлынан құрылған комиссия құрамы сахна тәртібін қатаң қадағалай отырып, өнерпаздарымызды әділетті бағалап, әр номинация үздіктерін жекелей марапаттап, жүзден жүйрік шыққан топтарға орындар беріліп, дипломдар табыс етілді.

Жүлделі І орынды МУЗ-1 тобы, ІІ орынды БМ-12 тобы қанжығасына байласа, жүлделі ІІІ орын ДМ-11 тобына бұйырды. Ұлттық құндылықтарымыздың насихатталуы, өнеріміздің шарықтауы біздің елдің дамуына зор үлес қосары сөзсіз. Өнер – біздің рухани қазынамыз. Талпыныстары жоғары талантты жас буынның алдағы уақытта биіктен көріне беруіне тілектеспін. Болашағынан зор үміт күттіретін өрендерге сәттілік серік болғай.


Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
Жастар ісі жөніндегі
комитетінің төрағасы,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.