Жастар басқарма жұмысымен танысты

Выпуск - №17-18(614-615)   :   02.05.2024
759

IMG-1271

Қостанай жоғары педагогикалық колледжінің 3-курс студенттері үшін Қостанай облысы білім басқармасында Ашық есік күні ұйымдастырылды. Білім алушылар басқарма қызметімен жақынырақ танысу мүмкіндігіне ие болды.

IMG-1249

Білім беру саласы – ешбір адамды сырт айналып өтпейтін тақырып. Ал, оған тікелей қатысы бар болашақ педагогтер қауымы үшін оның маңызы әлдеқайда жоғары. Оларды толғандырған сұрақтарға жауап беруді көздеген іс-шара конференциядан бастау алды. Іс-шараға қатысқан 50-ден астам студентке басқарма қызметінің негізгі бағыттары туралы басқарманың ақпараттық-талдау жұмысы бөлімінің басшысы Наталья Мурсалина және құқықтық қамтамасыз ету бөлімінің басшысы Әсем Қасқабаева баяндап берді. Артынша, Ашық есік күні аясында, студенттерге білім бөлімдері бойынша тағылымға толы экскурсия ұйымдастырылды.
Басқарма ұсынған деректерге сүйенсек, бүгінгі таңда Қостанай облысының білім беру желісінде балабақшалар, шағын орталықтар, мектептер, колледждер, арнайы және қосымша білім беру ұйымдарын қоса есепке алғанда 1163 ұйым бар. Оларда жалпы саны 165 мыңға жуық балалар мен студенттер білім алып, тәрбиеленеді. Ал, сол жастарға білім мен тәрбие беру жолында 35 мыңнан астам қызметкер, оның ішінде 20 мыңнан астам педагог еңбек етуде.

IMG-1258


– Білім басқармасының мызғымас дәстүріне айналған Ашық есік күнінің маңызы зор. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдері мен мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің болашақ тәрбиешілері қатысып отыр. Білім беру саласының болашақ мамандары ретінде оларға басқарманың құрылымы мен қызметі толық таныстырылды. Бұл да студенттерге бағытын айқындауға үлкен септігін тигізуі тиіс, – дейді Қостанай жоғары педагогикалық колледжі директорының оқу-практикалық жұмыс жөніндегі орынбасары Қымбат Жунусова.

IMG-1262


Осындай кездесулерді өткізудің маңыздылығын студенттер де атап өтті. Солардың бірі – бастауыш білім беру мамандығының 3-курс студенті Томирис Темиртаева. «Мемлекеттік органдардың жұмысын өз көзімізбен көріп, көптеген қызықты ақпараттармен таныстық. Болашақ мамандығымызға қажет таптырмас тәжірибе болды», – дейді ол.

Жамал ШАУКЕН,
суретті түсірген автор

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4