Қостанай жоғары педагогикалық колледжінің 3-курс студенттері үшін Қостанай облысы білім басқармасында Ашық есік күні ұйымдастырылды. Білім алушылар басқарма қызметімен жақынырақ танысу мүмкіндігіне ие болды.
Білім беру саласы – ешбір адамды сырт айналып өтпейтін тақырып. Ал, оған тікелей қатысы бар болашақ педагогтер қауымы үшін оның маңызы әлдеқайда жоғары. Оларды толғандырған сұрақтарға жауап беруді көздеген іс-шара конференциядан бастау алды. Іс-шараға қатысқан 50-ден астам студентке басқарма қызметінің негізгі бағыттары туралы басқарманың ақпараттық-талдау жұмысы бөлімінің басшысы Наталья Мурсалина және құқықтық қамтамасыз ету бөлімінің басшысы Әсем Қасқабаева баяндап берді. Артынша, Ашық есік күні аясында, студенттерге білім бөлімдері бойынша тағылымға толы экскурсия ұйымдастырылды.
Басқарма ұсынған деректерге сүйенсек, бүгінгі таңда Қостанай облысының білім беру желісінде балабақшалар, шағын орталықтар, мектептер, колледждер, арнайы және қосымша білім беру ұйымдарын қоса есепке алғанда 1163 ұйым бар. Оларда жалпы саны 165 мыңға жуық балалар мен студенттер білім алып, тәрбиеленеді. Ал, сол жастарға білім мен тәрбие беру жолында 35 мыңнан астам қызметкер, оның ішінде 20 мыңнан астам педагог еңбек етуде.
– Білім басқармасының мызғымас дәстүріне айналған Ашық есік күнінің маңызы зор. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдері мен мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің болашақ тәрбиешілері қатысып отыр. Білім беру саласының болашақ мамандары ретінде оларға басқарманың құрылымы мен қызметі толық таныстырылды. Бұл да студенттерге бағытын айқындауға үлкен септігін тигізуі тиіс, – дейді Қостанай жоғары педагогикалық колледжі директорының оқу-практикалық жұмыс жөніндегі орынбасары Қымбат Жунусова.
Осындай кездесулерді өткізудің маңыздылығын студенттер де атап өтті. Солардың бірі – бастауыш білім беру мамандығының 3-курс студенті Томирис Темиртаева. «Мемлекеттік органдардың жұмысын өз көзімізбен көріп, көптеген қызықты ақпараттармен таныстық. Болашақ мамандығымызға қажет таптырмас тәжірибе болды», – дейді ол.
Жамал ШАУКЕН,
суретті түсірген автор
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.