Бүгінде оқушылардың тек 10-15 пайызы ғана болашақ мамандығын дөп басып таңдаған көрінеді. Ал статистикаға сүйенер болсақ, еңбек нарығындағы бос жұмыс орындарының 70 пайыздан астамын жұмысшы және техникалық мамандықтар алып тұр.
Мамандықты таңдау кезінде оқушылар мен студенттер тек оқу орнының беделі мен қалаған мамандығының танымалдылығына ғана сүйенетіні шындық. Соның салдарынан нарыққа аса қажет мамандықтар сұранысқа ие бола алмай отыр. Қазіргі уақытта мемлекет жол саласына қатысты мамандықтарға білім гранттарын көптеп бөлген.
– Жол саласын таңдаудың үш негізгі себебі бар. Біріншіден, 2020-2021 оқу жылдарына еліміз бойынша 8 443 грант жол саласы үшін бөлінген. Бұл дегеніңіз, мемлекет тарапынан қолдауға ие болып, ата-анаңызға үлкен көмегіңіз тиіп, тегін оқуға үлкен мүмкіндік бар. Екіншіден, жол саласындағы мамандықтарға сұраныс жоғары. Мысалы, филиалға заңгер іздеген кезде бір жарты сағаттың көлемінде 200-тен аса түйіндеме келіп түскен. Ал зертханашы (лаборант) іздегенде небәрі 4 түйіндеме келді. Осыдан-ақ, қорытынды шығарсаңыздар болады, – дейді Ұлттық жол активтері сапасының орталығының облыстық филиалы директоры Абылай Алшынбаев. – Осы олқылықты жою мақсатында, Біздің ұйым биыл «1000 мектеп» акциясын жүзеге асырды. Қазақстан бойынша барлық филиалдар мектеп бітіруші түлектермен кездесулер өткізіп, жолшы мамандығының маңызын пайымдауға тырысты. Биыл өңіріміз бойынша 2000-ға жуық оқушыны қамтыдық. Пандемияға байланысты кездесулердің біразы онлайн форматта өткізілді.
Жолшы болғысы келетін студенттердің де жақсы жалақы алуға мүмкіндіктері бар. Биылдан бастап, орталық студенттерді ақылы практикаға қабылдамақ. Тәжірибе жинап қана қоймай, 85 мың көлемінде жалақы да тағайындалатындығын айтады филиал директоры. Мұның барлығы, жастардың өз мамандығына деген ынтасын көтеруі тиіс.
Мадина ӘБІЛДИНОВА,
С.Мәуленов атындағы гимназия
биология пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.