Жолшы болғың келсе...

Выпуск - №1-2 (448-449)   :   22.01.2021
118

Бүгінде оқушылардың тек 10-15 пайызы ғана болашақ мамандығын дөп басып таңдаған көрінеді. Ал статистикаға сүйенер болсақ, еңбек нарығындағы бос жұмыс орындарының 70 пайыздан астамын жұмысшы және техникалық мамандықтар алып тұр.

Мамандықты таңдау кезінде оқушылар мен студенттер тек оқу орнының беделі мен қалаған мамандығының танымалдылығына ғана сүйенетіні шындық. Соның салдарынан нарыққа аса қажет мамандықтар сұранысқа ие бола алмай отыр. Қазіргі уақытта мемлекет жол саласына қатысты мамандықтарға білім гранттарын көптеп бөлген.

– Жол саласын таңдаудың үш негізгі себебі бар. Біріншіден, 2020-2021 оқу жылдарына еліміз бойынша 8 443 грант жол саласы үшін бөлінген. Бұл дегеніңіз, мемлекет тарапынан қолдауға ие болып, ата-анаңызға үлкен көмегіңіз тиіп, тегін оқуға үлкен мүмкіндік бар. Екіншіден, жол саласындағы мамандықтарға сұраныс жоғары. Мысалы, филиалға заңгер іздеген кезде бір жарты сағаттың көлемінде 200-тен аса түйіндеме келіп түскен. Ал зертханашы (лаборант) іздегенде небәрі 4 түйіндеме келді. Осыдан-ақ, қорытынды шығарсаңыздар болады, – дейді Ұлттық жол активтері сапасының орталығының облыстық филиалы директоры Абылай Алшынбаев. – Осы олқылықты жою мақсатында, Біздің ұйым биыл «1000 мектеп» акциясын жүзеге асырды. Қазақстан бойынша барлық филиалдар мектеп бітіруші түлектермен кездесулер өткізіп, жолшы мамандығының маңызын пайымдауға тырысты. Биыл өңіріміз бойынша 2000-ға жуық оқушыны қамтыдық. Пандемияға байланысты кездесулердің біразы онлайн форматта өткізілді.

Жолшы болғысы келетін студенттердің де жақсы жалақы алуға мүмкіндіктері бар. Биылдан бастап, орталық студенттерді ақылы практикаға қабылдамақ. Тәжірибе жинап қана қоймай, 85 мың көлемінде жалақы да тағайындалатындығын айтады филиал директоры. Мұның барлығы, жастардың өз мамандығына деген ынтасын көтеруі тиіс.

Мадина ӘБІЛДИНОВА,
С.Мәуленов атындағы гимназия
биология пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.