«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында Қостанай жоғары педагогикалық колледжінде кітапханашылардың ұйымдастырумен «Туған жердің ақын жыршысы» тақырыбында жерлес ақын Ақылбек Кожаұлы Шаяхметке арналған поэзия кеші өтті.
Құрметті қонағымыз – белгілі ақын, жазушы, драматург, көсемсөзші-журналист, Қазақстан Жазушылар Одағы мен Әлем халықтары Жазушылары Одағының мүшесі, филология ғ.к., қазақ әдебиетіне елеулі еңбек сіңіріп жүрген қаламгер. Тағылымды кеш барысында ғылым мен білімге өмірін арнаған, жазушылық пен ақындықты ұштастырған тұлғамен ой бөлісу; шығармашылығын насихаттап, жастарды поэзияны сүюге, туған жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу көзделді. Іс-шарада жастардың назарына «Ақын – ақиқат айнасы» атты арнайы кітап көрмесі ұйымдастырылды.
Кеш шымылдығы ұлттық рухты асқақтатар әсерлі күймен ашылды. Домбыраның күбірі зал ішін тербеп, көрерменді ерекше тебірентті. Кездесуде ерекше белсенділік танытқан, сұхбатқа шынайы ықыласпен атсалысқан студенттер де болды. Олар қойылған сұрақтары арқылы кештің мазмұнын тереңдетіп, шығармашылық атмосфераның артуына үлес қосты. Шығармашылыққа, руханиятқа байланысты түрлі сауалдар қойылды. Атап өтер болсақ, болашақ бастауыш сынып мұғалімдері мен көркемөнерпаздар халық аспаптары оркестрінің (ансамблінің) жетекшісі оқытушылары тартылды. Студенттердің көзқарасынан олардың сөз өнеріне деген сүйіспеншілігі сезіліп тұрды.
С.Калакова мен Д.Нурушеваның орындауындағы «Туған жер», «Құсни-Қорлан» әндері іс-шара сәнін кіргізді. Педагогика және психология кафедрасының арнайы пәндер оқытушысы Гульназ Кубегенова кештің мазмұнды өтуіне ерекше үлес қосқанын айта кеткен жөн. Ол іс-шараның құрылымын жоспарлап, жобасын әзірледі, сондай-ақ студенттердің белсенді қатысуына бағыт-бағдар беріп, ұйымдастыру жұмыстарына жетекшілік етті. Кеш соңында №1 мектеп бөлімінің меңгерушісі Ләйлім Берікқызы шақырылған ақынға шынайы ризашылығын білдіріп, Алғыс хат табыс етті. Кешке белсенді қатысқан оқырмандар мадақтамалармен марапатталды.
Ляззат БАЙГАЗИНА,
Қостанай жоғары педагогикалық колледжінің
кітапханашысы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.