Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда

Выпуск - №16 (513)   :   28.04.2022
238

Күні кеше президенттік көпсайыстан Арқалық қаласының жекелей чемпионаты «Тың-2022» облыстық спартакиадасына іріктеу өткізілді. Аталған жарысқа Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінен 12 білім алушы қатысты.

Жарыс сәуір айының 16-18 аралығында ұйымдастырылды. Оның аясында қатысушылар мылтық атудан, 100 метр, 1000 метр және 2000 метрге жүгіру, граната лақтыру, 100 метрге жүзу сынды спорт түрлерінен бақ сынасты. «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» демекші, жарыс барысында студенттеріміз бар қажыр-қайратын ортаға салды.

Тартысты өткен доданың нәтижесінде ДМ-21 тобының студенті Бексұлтан Егінбаев пен БМ-11 тобының студенті Қарлығаш Елеусизова I орынға, ДМ-11 тобының студенті Рысбике Амантаева II орынға ие болды. Ал дәл осы ДМ-11 тобының студенті Қаби Мұханбетқали мен БМ-32 тобынан Асем Хасенова III орынды қанжығасына байлады. Жеңімпаздардың алдыңғы қатарынан көрінген колледжіміздің үш білім алушысы мамырдың 12-15 аралығында Қостанай қаласында өтетін облыстық жарысқа жолдама алды.

Аталған жарыс Мемлекет басшысы Қ.-Ж.К. Тоқаевтың Жолдауын жүзеге асыру, саламатты өмір салтын қалыптастырудың маңызды факторы ретінде дене шынықтыру мен спортты жұртшылыққа үлгі ету, спорттық іс-шараларды және саламатты өмір салтының құндылықтарын, президенттік көпсайысты одан әрі насихаттау, қала спортшыларына іріктеу өткізу және облыстық жарыстарға қатысатын қала құрамасын қалыптастыру мақсатында өткізіледі.

«Шынықсаң – шымыр боласың» демекші, дене жаттығуы адам баласына қашан да пайдалы. Күні бойы өзіңді сергек сезініп жүрудің де бір тәсілі – спорт. Адамды шат-шадымен өмір сүруге жетелейтін ол адамның өмірін ұзартады деген сөзді де жиі естуге болады. Бойыңа сергектік сыйлайтын спорттың адам өміріне пайдасы сөзсіз. Сондықтан да адам баласы спортты жанына серік ете білгені жөн.


Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
Жастар ісі жөніндегі
комитетінің төрағасы,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.