Күні кеше президенттік көпсайыстан Арқалық қаласының жекелей чемпионаты «Тың-2022» облыстық спартакиадасына іріктеу өткізілді. Аталған жарысқа Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінен 12 білім алушы қатысты.
Жарыс сәуір айының 16-18 аралығында ұйымдастырылды. Оның аясында қатысушылар мылтық атудан, 100 метр, 1000 метр және 2000 метрге жүгіру, граната лақтыру, 100 метрге жүзу сынды спорт түрлерінен бақ сынасты. «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» демекші, жарыс барысында студенттеріміз бар қажыр-қайратын ортаға салды.
Тартысты өткен доданың нәтижесінде ДМ-21 тобының студенті Бексұлтан Егінбаев пен БМ-11 тобының студенті Қарлығаш Елеусизова I орынға, ДМ-11 тобының студенті Рысбике Амантаева II орынға ие болды. Ал дәл осы ДМ-11 тобының студенті Қаби Мұханбетқали мен БМ-32 тобынан Асем Хасенова III орынды қанжығасына байлады. Жеңімпаздардың алдыңғы қатарынан көрінген колледжіміздің үш білім алушысы мамырдың 12-15 аралығында Қостанай қаласында өтетін облыстық жарысқа жолдама алды.
Аталған жарыс Мемлекет басшысы Қ.-Ж.К. Тоқаевтың Жолдауын жүзеге асыру, саламатты өмір салтын қалыптастырудың маңызды факторы ретінде дене шынықтыру мен спортты жұртшылыққа үлгі ету, спорттық іс-шараларды және саламатты өмір салтының құндылықтарын, президенттік көпсайысты одан әрі насихаттау, қала спортшыларына іріктеу өткізу және облыстық жарыстарға қатысатын қала құрамасын қалыптастыру мақсатында өткізіледі.
«Шынықсаң – шымыр боласың» демекші, дене жаттығуы адам баласына қашан да пайдалы. Күні бойы өзіңді сергек сезініп жүрудің де бір тәсілі – спорт. Адамды шат-шадымен өмір сүруге жетелейтін ол адамның өмірін ұзартады деген сөзді де жиі естуге болады. Бойыңа сергектік сыйлайтын спорттың адам өміріне пайдасы сөзсіз. Сондықтан да адам баласы спортты жанына серік ете білгені жөн.
Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
Жастар ісі жөніндегі
комитетінің төрағасы,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.