Абайдың «Жидебай-Бөрілі» мемлекеттік тарихи-мәдени және әдеби-мемориалдық музей-қорығы мен Қостанай қаласындағы Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі арасында өзара ынтымақтастық туралы Меморандумға қол қойылды.
Бұл маңызды құжат қос тараптың білім мен мәдениет салаларындағы өзара іс-қимылын нығайтып, екі мекеме арасында ұзақмерзімді рухани серіктестіктің негізін қалады. Меморандум аясында ұлы ақын, ойшыл Абай Құнанбайұлының мұрасын жас ұрпаққа кеңінен насихаттау, тарихи-мәдени сабақтастықты тереңдету, ғылыми-танымдық жобалар мен шығармашылық кездесулер ұйымдастыру және музей мен мектеп арасындағы оқу-тәжірибелік байланысты арттыру көзделіп отыр.
Іс-шара барысында музей-қорық өкілдері мен білім беру ұйымының педагогтері өзара мәдени серіктестіктің маңыздылығына ерекше тоқталды. Жидебайдан бастау алған бұл рухани көпір – Қостанай өңірінің жас буынына Абай әлемін тереңірек танып-білуге, ұлттық тарих пен әдебиетке қызығушылығын арттыруға берік негіз болады деп күтілуде. Мұндай серіктестік – өскелең ұрпақтың ұлттық құндылықтарға деген қызығушылығын оятып, тарихи жадыны жаңғыртуға сеп болады.
Меморандум – жай ғана ресми келісім емес, ол – ұлттық құндылықтарды ұлықтауға бағытталған үлкен жауапкершілік. Қос мекеме арасында бірлесе атқарылатын жұмыстар – Абай мұрасын болашақ ұрпақ санасына сіңіру жолындағы маңызды әрі мазмұнды бастама болмақ.
Келбет МУРЗАБЕКОВА,
Абай атындағы жалпы
білім беретін мектеп
директордың оқу
жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».