Абайдың «Жидебай-Бөрілі» мемлекеттік тарихи-мәдени және әдеби-мемориалдық музей-қорығы мен Қостанай қаласындағы Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі арасында өзара ынтымақтастық туралы Меморандумға қол қойылды.
Бұл маңызды құжат қос тараптың білім мен мәдениет салаларындағы өзара іс-қимылын нығайтып, екі мекеме арасында ұзақмерзімді рухани серіктестіктің негізін қалады. Меморандум аясында ұлы ақын, ойшыл Абай Құнанбайұлының мұрасын жас ұрпаққа кеңінен насихаттау, тарихи-мәдени сабақтастықты тереңдету, ғылыми-танымдық жобалар мен шығармашылық кездесулер ұйымдастыру және музей мен мектеп арасындағы оқу-тәжірибелік байланысты арттыру көзделіп отыр.
Іс-шара барысында музей-қорық өкілдері мен білім беру ұйымының педагогтері өзара мәдени серіктестіктің маңыздылығына ерекше тоқталды. Жидебайдан бастау алған бұл рухани көпір – Қостанай өңірінің жас буынына Абай әлемін тереңірек танып-білуге, ұлттық тарих пен әдебиетке қызығушылығын арттыруға берік негіз болады деп күтілуде. Мұндай серіктестік – өскелең ұрпақтың ұлттық құндылықтарға деген қызығушылығын оятып, тарихи жадыны жаңғыртуға сеп болады.
Меморандум – жай ғана ресми келісім емес, ол – ұлттық құндылықтарды ұлықтауға бағытталған үлкен жауапкершілік. Қос мекеме арасында бірлесе атқарылатын жұмыстар – Абай мұрасын болашақ ұрпақ санасына сіңіру жолындағы маңызды әрі мазмұнды бастама болмақ.
Келбет МУРЗАБЕКОВА,
Абай атындағы жалпы
білім беретін мектеп
директордың оқу
жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы
Жұмыс берушілермен ашық диалог
Өңірдің өрелі жастары – кәсіби шеберлік биігінде
Сердце профсоюза – в людях: лучшие моменты 2025 года
Моя цель – всю свою жизнь посвятить родному народу
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».