Қазақ халқының білім жүйесімен халықтық мектептердің қалыптасуының басында тұрған ағартушы-педагог, этнограф Ыбырай Алтынсариннің туғанына биыл 180 жыл. Мерейтойға орай ілкімді істер жоспар бойынша жүзеге асуда.
Ы.Алтынсариннің өзі ашқан және жалпы қазақ даласындағы басқа да мектептердің оқу-тәрбие жұмысын жақсартуға белсене кірісіп, оларды оқулықтармен қамтамасыз ету мақсатындағы жұмыстары кейінгі ұрпаққа үлгі болып тарихта қалғаны баршаға аян. Ол жастайынан бойына жинақтаған ұшқыр ойларының арқасында ұлттық педагогиканы қалыптастыра білді.
Дарынды ұстаздың 150 жылдық мерейтойы қарсаңында бой көтерген Қостанай облыстық Ы.Алтынсарин мемориалдық музейінің ұжымы ұлы ағартушының өнегелі өмірі мен педагогикалық қызметін одан әрі насихаттау мақсатында 180 жылдыққа 180 күнтізбе шығарды. Аталмыш күнтізбенің ерекшелігі – оның беттеріндегі ақпаратты QR-кодын қолдану арқылы бейнематериалдарды көруге болады.

Күнтізбемен таныстыру мақсатында ұйымдастырылған шараға зиялы қауым өкілдері, ардагер-ұстаздар, ыбырайтанушы-ғалымдар, мәдениет саласының өкілдері қатысты. Ы.Алтынсарин төсбелгісінің иегерлері және Ыбырайтанушы ғалымдар Серікбай Оспанов пен Биялаш Сүйінкина күнтізбе лентасын қиды. Артынша құрметті қонақтардың әрқайсысына бір-бір күнтізбе таратылды. Ұлы ағартушының есімін ұлықтау мақсатында елімізде талай игі жұмыстардың алдағы уақытта да атқарыла беруіне тілектеспіз.
Назгүл ШЕКТЫБАЕВА,
Ы.Алтынсарин мемориалдық
музейінің ғылыми қызметкері,
Қостанай қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».