Аймақтық шығармашылық фестиваль

Выпуск - №12(560)   :   03.04.2023
392

Александров ЖББ мектебінде Наурыз мейрамына орай көркемөнерпаз театр және би ұжымдары арасындағы «SuperDetki» балалар шығармашылығының аймақтық фестиваль-байқауы өтті. Оған біздің мектеп оқушылары белсене қатысты.

Қатысудағы мақсат – балалардың көркемөнерпаз шығармашылығын дамыту, өскелең ұрпаққа эстетикалық, рухани-адамгершілік және патриоттық тәрбие беру. Ұл оқушыларымызбен бірігіп заманауи стильдегі «Тик-ток трендтері» атты би қойылымын қойып, көрермендер мен әділ қазылар алқасына ұсынсақ, қыз балалармен халық биі номинациясына дайындалдық. Бұл тұста «Испан» биін таңдадық. Оқушыларымыз жоғарғы деңгейде өнерлерін көрсете білді.

Сайыс соңында жеңімпаздарды марапаттау рәсімі өтті. Мектебіміздің оқушылары Айзере Сайлаубай және Жанель Әмірбек «Халық әні» номинациясында Гран-приге, Карина Клюжева «Заманауи эстрада әні» номинациясы бойынша ІІ орынға, «Птичкин, эх Птичкин» қойылымы «Драмалық спектакль» номинациясы бойынша І орынға, «Тик-ток трендтері» биі «Заманауи би» номинациясы бойынша І орынға, ал «Испан» биі «Халық биі» номинациясы бойынша І орынға ие болды. Өнерпаз жастарымызды мақтан етеміз.


Гүлжан ЗЯБРИНА,
Надеждин ЖББМ көркем
еңбек пәнінің мұғалімі,
Қостанай ауданы,
Надеждин ауылы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.