Амангелді ауданындағы «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығында «Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Ұлттық бірегейлікті сақтау» бағытын жүзеге асыру мақсатында асықтан жасалған бұйымдарды таныстырған «Асық TIME» көрмесі өтті.

Көрмеге аудандық ішкі саясат бөлімінің басшысы Нұрлыбек Тәжин, аудандық спорт мектебінің басшысы Нұрлыбек Әбдіхалықов, аудандық білім бөлімінің бас маманы Сәрсенбай Құттығожин, аудандық аурухана қызметкері Ғалым Сағитов, аудандық Жастар ресурстық орталығының басшысы Бекболат Көптілеуов қатысты.
Асықтан жасалған бұйымдар көрмесі негізгі қазақ халқының рухани болмысына негізделген.
Шығармашылық орталықтан қосымша білім алатын оқушылар бұған дейін «Асық party» акциясы барысында жиналған 3000-ға жуық асықтан қазақтың ұлттық аспаптарын, жетіген, қобыз, киіз үй макеттерін, басқа да түрлі бұйымдар жасап, көрмеге ұсынды.
Әр ұлттың көркі дәстүр-салтына, халықтық мұраларына байланысты. Сондықтан қазақтың асыл мұраларын, ұлттық құндылықтарын ұлықтап, келешек ұрпаққа насихаттау «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында жүзеге асырыла бермек.

Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» балалар мен
жасөспірімдер орталығының
көркемдік жетекші,
Амангелді ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».