«Асық time» көрмесі өтті

Выпуск - №50 (446)   :   22.12.2020
1700

Амангелді ауданындағы «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығында «Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Ұлттық бірегейлікті сақтау» бағытын жүзеге асыру мақсатында асықтан жасалған бұйымдарды таныстырған «Асық TIME» көрмесі өтті.

Көрмеге аудандық ішкі саясат бөлімінің басшысы Нұрлыбек Тәжин, аудандық спорт мектебінің басшысы Нұрлыбек Әбдіхалықов, аудандық білім бөлімінің бас маманы Сәрсенбай Құттығожин, аудандық аурухана қызметкері Ғалым Сағитов, аудандық Жастар ресурстық орталығының басшысы Бекболат Көптілеуов қатысты.
Асықтан жасалған бұйымдар көрмесі негізгі қазақ халқының рухани болмысына негізделген.



Шығармашылық орталықтан қосымша білім алатын оқушылар бұған дейін «Асық party» акциясы барысында жиналған 3000-ға жуық асықтан қазақтың ұлттық аспаптарын, жетіген, қобыз, киіз үй макеттерін, басқа да түрлі бұйымдар жасап, көрмеге ұсынды.



Әр ұлттың көркі дәстүр-салтына, халықтық мұраларына байланысты. Сондықтан қазақтың асыл мұраларын, ұлттық құндылықтарын ұлықтап, келешек ұрпаққа насихаттау «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында жүзеге асырыла бермек.











 

Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» балалар мен
жасөспірімдер орталығының
көркемдік жетекші,
Амангелді ауданы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.