Б.Майлин ауданындағы Тілдерді оқыту орталығының төрінде қазақ әдебиетінің классигі, жерлесіміз Бейімбет Майлиннің туғанына 130 жыл толуына орай, «Бейімбет Майлин мұрасы» атты байқау ұйымдастырылды.
Осы іс-шараның негізгі мақсаты – Бейімбет Майлиннің әдеби мұрасын қалың жұртшылыққа насихаттау, оқу мәдениетін дамыту, жазу сауаттылығын қалыптастыру және ауызекі сөйлеу мәнерін жетілдіру болды. Байқау үш кезеңнен тұрды. Алғашқы кезеңде қатысушылар «Бейімбет Майлин әңгімелері – қазақ өмірінің айнасы» тақырыбында диктант жазса, екінші «Интерактивті тапсырмалар» кезеңінде Quizizz платформасы арқылы тапсырмаларды орындады. Үшінші кезеңде ақынның поэзиясынан қысқаша өлең жолдарын жатқа айтып, өз шеберліктерін көрсетті.
Байқауға ауданымыздың тұрғындары мен ауылдық округтердің мәдениет қызметкерлері және мектеп мұғалімдері қатысып, барлығы 17 үміткер бақ сынады. Жүлделі орындар мен арнайы номинациялар бойынша үздіктер анықталып, нәтижесінде, І орын Жаңагүл Ізтілеуге, ІІ орын Ақмарал Жақсылыққа, ал ІІІ орын Жансая Есімханға бұйырды. «Үздік поэзия» номинациясында Гүлден Айтмағанбетова, Жанар Избасарова, сондай-ақ Жұмабек Калмаганбетов жеңімпаз атанса, «Бейімбетті білмек парыз» номинациясы Айнагүл Хайрат, Перизат Жангаскина және Гүлжан Даушеваға табысталды.
Жүлдегерлерге мадақтамалар мен естелік сыйлықтар, ал қалған қатысушыларға ынталандыру сыйлықтары мен Алғыс хаттар берілді. Осылайша, бұл байқау тек Би-ағаның шығармашылығын насихаттаумен шектелмей, әдебиетке деген құрмет пен қызығушылықты арттыруға да зор үлес қосты.
Б.Майлин ауданы
әкімдігінің тілдерді оқыту орталығы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.