«Өнер – өнегелі, ақылды адамдарды тәрбиелейтін құрал», – деген кеңес педагогі В.А. Сухомлинский тәрбие үрдісінде өнерге аса көңіл аудару қажет екендігін атап көрсеткен болатын. Сол өнердің бірі – би өнері.
Би – музыкалық ырғаққа сай дене қимылымен көрсетілетін, тілсіз болғанмен, көпшілікке түсінікті өнер түрі. Би өнері адам өмірінің эмоциялық табиғаты мен оны қоршаған табиғи ортаны бейнелеген көркемдік шығармашылық салаларында елеулі орын алды. Міне, осы тұрғыда біздің Федоров ауданының балалар шығармашылығы үйіндегі жаңа би үйірмесі жайлы сөз қозғағым келіп отыр. Қазіргі таңда «Күншуақ» би үйірмесінің жетекшісі – Зия Нуршаш.
Үйірменің негізгі мақсаты – балалардың би өнеріне деген қызығушылықтарын арттырып, ұлттық нақыштағы халық билерін, балаларға арналған сюжеттік билерді, жеке орындаушыларға арналған арнайы қойылатын жеке билерді үйрете отырып, тұлғаны қалыптастыру. Жалпы би өнерін дұрыс оқыту – бұл тарихымызды, салт-дәстүрімізді, ұлттық сазымызды таныта отырып тәрбиелеу деген сөз. Оның балалардың дене бітімінің әдемі болып қалыптасуына үлесі зор, яғни нағыз денсаулықты шыңдайтын үйірме. Би – өмір сүру символы. Ол адам баласын үнемі көтеріңкі көңіл-күйде, қанаттанып жүруге мәжбүрлейтін өнер.
Жүргізіліп жатқан үйірмеге 6-9 жас аралығындағы 20 оқушы қатысады. Шәкірттердің бойында би өнеріне деген икемділікті дамыту арқылы оларды әсемдікке, сұлулыққа, сонымен қатар сахна мәдениетіне баулып келеді. Аталған үйірменің тәрбиелік маңызы да зор. Бүгінде кішкентай бишілеріміз ұлттық биіміз «Қазақ» биі мен заманауи «Қуыршақ» биін үйреніп, мектептік іс-шараларда өнер көрсетіп жүр. Жаңа жыл мерекесіне орай «Санта клаус» биін үйренуде.
Жас өнерпаздарымыздың өнеріне алдағы уақытта да сүйсініп, әлі талай биік белестерден көрінетініміз айқын. Себебі үйірмеге келіп жүрген балалардың би өнеріне деген қызығушылығы жоғары екенін атап өтсек ләзім. Ата-аналар тарапынан да осы үйірмеге деген белсенділік байқалуда. Өскелең ұрпақтың би үйірмесі балалардың әсемдік пен дене сымбатының дұрыс қалыптасуына, өзіне деген сенімділігін арттырып, тұлғасының ерекшелігін сезініп, жеке тұлға ретінде қалыптасуына үлкен ықпал етеді.
Назым БАТЫРБАЕВА,
Балалар шығармашылығы
үйінің директоры,
Федоров ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.