Домбыра кабинеті ашылды

Выпуск - №44(440)   :   10.11.2020
1064

Амангелді ауданындағы А.Нұрманов атындағы жалпы білім беретін орта мектепте «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында мектеп түлектерінің демеушілігімен домбыра кабинеті ашылды.

Аталмыш кабинет төл өнерді ұлықтау, ұлттық мұраларды насихаттау, өнерлі шәкірттер шоғырын қалыптастыру мақсатында ашылып отыр. Іс-шараға аудан әкімінің орынбасары Ганиев Сүндет Жолдыбекұлы, мекеме, кәсіпорын басшылары және ауыл тұрғындары қатысты.
Ашылу салтанатында аудан әкімінің орынбасары С.Ганиевке алғашқы құттықтау сөз беріліп, сөз арасында ол қасиетті қара домбыраның халықтың ұлттық құндылығы екенін айта келе, қазақ халқының өзіндік ерекшелігі мен мәдениетінің, өнерінің насихатталғаны баршаға маңызды екенін атап өтті. Сондай-ақ домбыра кабинетінің ашылуына ат салысқан ел перзенттеріне алғысын білдірді.



Елбасының шешімімен шілденің бірінші жексенбісі Ұлттық домбыра күні болып жарияланған тұста аталған білім ошағында «Үкілі домбыра» жас домбырашылар үйірмесі өз жұмысын бастаған-тын. Үйірмеге тартылған 30 оқушы аудандық деңгейде өткен 1000 домбырашы флешмобына қатысып, ұлттық өнердің насихатталуы жолына үлесін қосқан еді. Мектеп базасынан ашылып отырған домбыра кабинеті үйірме өнерпаздарының, ұстаздар қауымы мен ата-аналарға үлкен қуаныш сыйлады.

Қос ішекті қара домбыраның үнінде дархан даланың тамыры терең тарихы мен сан ғасырлық шежіресі бар. Ұлттық өнерді насихаттауға үлес ретінде ашылған кабинет қазақ күйшілері, жерлес композиторлар туралы стендтермен жабдықталған. Мектеп түлектері тарту еткен домбыралар мен көнеден келе жатқан ұлттық аспаптар кабинеттің мәнін ашып, сән-салтанатын келтіріп тұр. Домбыра кабинеті алдағы уақытта осынау ұлт болмысын сақтап, рухани құндылықтарымыздың арқауы үзілмеуіне дәнекер болар өнерлі дарабоздар дайындауда жұмысын жалғастырмақ.

Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» балалар мен
жасөспірімдер шығармашылық
орталығының көркемдік жетекшісі,
Амангелді ауданы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.