Осындай тақырыпта А.Иманов атындағы мемориалдық музейде Кейкі батырдың туғанына 150 жыл толуы мен Тәуелсіздік күніне орай ұйымдастырылған «Ер Кейкі – елдің есінде» атты байқау қорытындысы жарияланды
«Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер орталығының «Руханият» үйірмесі және музей қызметкерлері өткізген бұл шарада мектеп оқушылары эссе, поэзия, сурет пен мүсін, қолөнер, бейнебаян бағыттарында бақ сынады. Батыр бабамыздың есімі мен ерлігін ұрпаққа үлгі етіп, талантты оқушылардың талабын ұштап, қолдауды мақсат еткен бұл байқауға үйірме мүшелері ғана емес, бірнеше мектептен тілек білдірген оқушылар қатысты.
Қырыққа жуық оқушы жұмысын ұсынған байқау қорытындысы бойынша Айбек Сейілбеков, Жансая Дүйсенбаева, Төлеу Кенжеғалиева, Қуанышгүл Әбілқасым, Аружан Қарашова, Марал Қабдрашова 1-орынға лайық деп танылды. Жүлделі 2-орынға Досхан Кенжалин, Нұрсая Карбоз, Маржан Ануарова, Раушан Айтмағамбетова, Көркем Тұрсынова ие болды. Сол сияқты Қарақат Әбдіғалым, Ерғұлан Борашов, Лунара Мейрамхан, Айдана Таңатова 3-орынның иегерлері атанды.
Барлық жеңімпаздар мен жүлдегерлерге, қатысушыларға Білім бөлімінің дипломдары мен Алғыс хаттары және Құлан Кейкі батырдың ұрпағы, танымал кәсіпкер Таңатар Ахметовтың демеушілігімен ескерткіш сыйлықтар табыс етілді.
Әнет ЖҰМАБЕК,
Амангелді ауданы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.