М.Хәкімжанова атындағы Щербаков жалпы білім беретін мектебінің 7 «А» сынып оқушылары арасында қазақ жазушысы, қаламгер, қоғам қайраткері М.Әуезовтың 125 жылдығына арналған портрет кеші өткізілді.
Іс-шараға қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Анар Кәкімбекова шақырылды. Ол М.Әуезовтың «Абай жолы» роман-эпопеясындағы кейіпкерлер тұлғасын ашып, оқушылардың шығармаға деген қызығушылығын арттырды. Кеш барысында оқушылар жазушының өмірбаяны мен шығармашылығына қатысты пікірлерін білдірді. Артынша қазақ жазушысының өмір жолына арналған бейнематериал мен презентация көрсетілді.
Мұхтар Омарханұлы – қазақ халқының ғалымы, қоғам қайраткері, ұрпағына мол мұра қалдырған тұлға. Филиология ғылымына, оқу-ағарту ісіне сіңірген еңбегі ұшан-теңіз. Мұхтар Әуезов қазақ халқының ғана емес, әлемдік деңгейдегі жазушы, өз шығармашылығымен қазақ әдебиетіне өлшеусіз үлес қосып, оның классигі атанды. Қанша жыл өтсе де, жазушының еңбегі мен шығармашылығы бүгінгі ұрпақ есінен өшпейтіні анық.
Портрет кешінде оқушылар «Көксерек» әңгімесі және «Еңлік-Кебек» пьесасының үзінділерін оқып, өнерлерін көрсетті. Кеш соңында қатысушыларға кішігірім сыйлықтар табыс етіліп, барлығы естелік суретке түсті.
Қаламқас ҒАЛЫМХАН,
М.Хәкімжанова атындағы
Щербаков ЖББМ
география пәнінің мұғалімі,
Алтынсарин ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.