Әулиекөл ауданына қарасты «Балапан» Құсмұрын балабақшасының мектепке дейінгі білім беру мекемесінде тәрбиеленуші топтар арасында ата-аналармен бірлесе отырып, «Көрпе FEST» тақырыбында көрме ұйымдастырылды.

Мақсаты – түрлі көркем материалдарды қолдана отырып, жұмыстарды әсемдеуін баулу. Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолданып, ұлттық қолөнерімізді жаңғыртып ұрпақтан-ұрпаққа мұра ету. Құрақ көрпе – үйдің сәні, нәсібі мол кәсіп, ұлттық өнеге. Оған балалардың қызығушылығы бар жерде көрпе құрау сан қырлы идеялармен жаңара жетіліп жалғаса түседі деуге болады. Қазақ халқында құрақтың 200-ден аса түрі бар.
Балаларды ұлттық қасиеттерге баулуда ата-бабамыз күнделікті тірлігінде пайдаланған тұрмыстық ерекшелігі мол дүниелермен таныстырудың тәрбиелік мәні зор. Осы тәрбиені негізге ала отырып, ұлттық қолөнері және оюларымен таныстыруда алдыма мындай мақсат қойдым: балалардың ұлттық өнердің сән және қол өнер түріне деген сүйіспеншіліктерін, көркемдік эстетикалық талғамын дамыту, халықтың тұрмыс-салт дәстүріне қызығушылықтарын ояту, шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытуға отансүйгіштік, бір-біріне деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
Гүлшат АБЖАНОВА,
«Балапан» б/б тәрбиешісі,
Әулиекөл ауданы,
Құсмұрын ауылы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».