Көрпелер көрмесі өтті

Выпуск - №15 (462)   :   16.04.2021
242

Әулиекөл ауданына қарасты «Балапан» Құсмұрын балабақшасының мектепке дейінгі білім беру мекемесінде тәрбиеленуші топтар арасында ата-аналармен бірлесе отырып, «Көрпе FEST» тақырыбында көрме ұйымдастырылды.

Мақсаты – түрлі көркем материалдарды қолдана отырып, жұмыстарды әсемдеуін баулу. Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолданып, ұлттық қолөнерімізді жаңғыртып ұрпақтан-ұрпаққа мұра ету. Құрақ көрпе – үйдің сәні, нәсібі мол кәсіп, ұлттық өнеге. Оған балалардың қызығушылығы бар жерде көрпе құрау сан қырлы идеялармен жаңара жетіліп жалғаса түседі деуге болады. Қазақ халқында құрақтың 200-ден аса түрі бар.

Балаларды ұлттық қасиеттерге баулуда ата-бабамыз күнделікті тірлігінде пайдаланған тұрмыстық ерекшелігі мол дүниелермен таныстырудың тәрбиелік мәні зор. Осы тәрбиені негізге ала отырып, ұлттық қолөнері және оюларымен таныстыруда алдыма мындай мақсат қойдым: балалардың ұлттық өнердің сән және қол өнер түріне деген сүйіспеншіліктерін, көркемдік эстетикалық талғамын дамыту, халықтың тұрмыс-салт дәстүріне қызығушылықтарын ояту, шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытуға отансүйгіштік, бір-біріне деген қамқорлыққа тәрбиелеу.

Гүлшат АБЖАНОВА,
«Балапан» б/б тәрбиешісі,
Әулиекөл ауданы,
Құсмұрын ауылы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.