Арқалық қаласында білім беру мекемелері арасында «Мәңгілік ел – жырларымның арқауы» тақырыбында жазба ақындар мүшайрасы өтті. Байқаудың мақсаты – талантты жастарды қолдап, олардың өнер жолындағы талпыныстарын бағалау.
Мүшайраға ауыл және қала мектептерінен 13 жас ақын қатысты. Олар екі кезең бойынша бақ сынасты. Бірінші кезеңде «Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбында өлең оқыса, екінші кезеңде еркін тақырыпта арнау оқыды. Мүшайрада өлең оқылып қана қоймай, әуезді ән де шырқалды.
Жас ақындарымызға «Қостанай таңы» газетінің меншікті тілшісі Мұрат Жүнісұлы, қалалық мұражайдың ғылыми қызметкері Батырлан Жұмабайұлы, қалалық білім бөлімінің әдіскері Гүлжазира Халыбекқызы қазылық етті. Ақындар арасындағы байқау қорытындысы бойынша бас жүлдеге А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның оқушысы Мұхаммедәли Отар ие болса, жүлделі І орынды Родина мектебінің оқушысы Аружан Шөптібай, жүлделі ІІ орынды Б.Майлин атындағы №3 мектебінің оқушысы Әдемі Айтмағамбетова иеленді. Ал №10 орта мектебінің оқушысы Нұрхан Нұрлыбек пен Восточный орта мектебінің оқушысы Еркебұлан Байғазин ІІІ орынмен қанжығасын майлады.
«Өткір тілді ақын» номинациясына Ш.Уәлиханов атындағы №1 орта мектебінің оқушысы Ақсезім Спанова, «Ойы орамды, қаламы қарымды» номинациясына №8 негізгі мектебінің оқушысы Аяулым Әбдіғалым, ал «Ең жас ақын» номинациясына Фурманов орта мектебінің оқушысы Әділет Серік лайық танылды. Жеңімпаздар қалалық білім бөлімінің мадақтамасымен және ақшалай сыйлықтармен марапатталды.
Ляззат ЕСМАҒАНБЕТ,
Қосымша білім беру
орталығы директорының
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.