Мәңгілік ел – жыр арқауы

Выпуск - №43(540)   :   08.11.2022
422

Арқалық қаласында білім беру мекемелері арасында «Мәңгілік ел – жырларымның арқауы» тақырыбында жазба ақындар мүшайрасы өтті. Байқаудың мақсаты – талантты жастарды қолдап, олардың өнер жолындағы талпыныстарын бағалау.

Мүшайраға ауыл және қала мектептерінен 13 жас ақын қатысты. Олар екі кезең бойынша бақ сынасты. Бірінші кезеңде «Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбында өлең оқыса, екінші кезеңде еркін тақырыпта арнау оқыды. Мүшайрада өлең оқылып қана қоймай, әуезді ән де шырқалды.

Жас ақындарымызға «Қостанай таңы» газетінің меншікті тілшісі Мұрат Жүнісұлы, қалалық мұражайдың ғылыми қызметкері Батырлан Жұмабайұлы, қалалық білім бөлімінің әдіскері Гүлжазира Халыбекқызы қазылық етті. Ақындар арасындағы байқау қорытындысы бойынша бас жүлдеге А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның оқушысы Мұхаммедәли Отар ие болса, жүлделі І орынды Родина мектебінің оқушысы Аружан Шөптібай, жүлделі ІІ орынды Б.Майлин атындағы №3 мектебінің оқушысы Әдемі Айтмағамбетова иеленді. Ал №10 орта мектебінің оқушысы Нұрхан Нұрлыбек пен Восточный орта мектебінің оқушысы Еркебұлан Байғазин ІІІ орынмен қанжығасын майлады.

«Өткір тілді ақын» номинациясына Ш.Уәлиханов атындағы №1 орта мектебінің оқушысы Ақсезім Спанова, «Ойы орамды, қаламы қарымды» номинациясына №8 негізгі мектебінің оқушысы Аяулым Әбдіғалым, ал «Ең жас ақын» номинациясына Фурманов орта мектебінің оқушысы Әділет Серік лайық танылды. Жеңімпаздар қалалық білім бөлімінің мадақтамасымен және ақшалай сыйлықтармен марапатталды.


Ляззат ЕСМАҒАНБЕТ,
Қосымша білім беру
орталығы директорының
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары,
Арқалық қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.