ІQostanai Оқушылар сарайында облыстық Қазақстан халқы Ассамблеясының ұйымдастыруымен мемлекеттік тілді үйрену және медиасауаттылықты арттыруға бағытталған «Мемлекеттік тілге жеті қадам» жобасының қорытынды форумы өтті.
Жеті айлық жұмыстың нәтижесін шығарып, көпшілікке жариялау және үздіктерді марапаттау үшін облыстың барлық аудандарынан жүзден астам қатысушы жиналды. Жобаның басты мақсаты – қазақ халқының бірлігін нығайту, түрлі этнос өкілдері арасында қазақ тілін насихаттау арқылы мемлекеттік тілді үйрету, өзге ұлт өкілдерінен шыққан жастарды соған баулу, сондай-ақ оның қоғамдағы рөлін арттыру. Осы мақсатты көздеген жобаға облысымыздың түкпір-түкпірінен 21 түрлі ұлттың өкілдері, жалпы жүзден астам оқушы қатысты. Жеті ай бойы олармен мемлекеттік тілді оқыту бойынша жұмыс жүргізілді: кураторлар тапсырмаларды жолдап, балалардың оларды орындауын қадағалады.
Тамыз айында жоба қатысушылары Науырзым ауданында өткен «Мемлекеттік тілге жеті қадам» 3 күндік жазғы оқыту лагеріне барды. Балалар үшін семинарлар, тренингтер, шеберлік сағаттары ұйымдастырылды. Сонымен қатар, олар өлкетану мұражайына барып, киіз үй құруды үйренді, Науырзым ауданының киелі жерлеріне барды. Жоба қорытындысында қатысушылар үшін Достық үйінде кездесу, қала бойынша экскурсия ұйымдастырылып, IQostanai орталығына аттанды. Марапаттау алдында арнайы шақырылған қонақ – Алматы қаласынан келген блогер, TikTok арқылы мемлекеттік тілді үйренуді насихаттап жүрген қазақ тілі мұғалімі Алина Кан сөз сөйледі.
Қостанай облысы әкімінің орынбасары Ринат Мұхаметқали жобаның үздік бес қатысушысы – Науырзым ауданынан келген Ангелина Куринько, қостанайлық Дарья Николаева, Арқалық қаласынан келген Янна Сенькина, Қарабалық ауданынан келген Сергей Макей және Федоров ауданынан келген Иван Кондратовичке 100 мың теңге сертификаттарын салтанатты түрде табыс етті. Тағы 15 финалистке 20 мың теңгелік сертификаттарды Ұлттық құрылтай мүшесі, «Ахыска» түрік этномәдени орталығы» ҚБ Астана филиалының төрағасы Әскер Пириев табыстады. Сондай-ақ, осы жоба бойы оқушыларын даярлаған мұғалімдер де Алғыс хаттармен марапатталды.
Осылайша, екінші жыл қатарынан өткізіліп жатқан «Мемлекеттік тілге жеті қадам» жобасы қазақ тілін үйренуге ұмтылған түрлі этникалық топтардың жастарына қолдау көрсетіп келеді.
Дарья ШЕРБАКОВА,
Қазақтан халқы Ассамблеясының
Қостанай облысы бойынша
баспасөз хатшысы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.