Оқумен озған оқушы

Выпуск - №21(669)   :   06.06.2025
428

1

Жақында ІІІ облыстық «Оқы және жең» онлайн байқауының қорытындылары шығарылып, жеңімпаздарды салтанатты марапаттау рәсімі өтті. Нәтижесінде біздің оқушымыз да байқаудың жүлдегері атанды.
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың: «Озық ойлы ұлт болудың ең төте жолы – кітап оқу. Сондықтан кітап оқу мәдениетін қоғамда барынша орнықтыруымыз керек», – деген сөзінің дәлелі ретінде өткізіліп келе жатқан бұл бірегей жобадан Қостанай ауданындағы Айсары жалпы білім беретін мектебінің педагогтері мен оқушылары да тыс қалған жоқ. Байқау басталғалы бері мектеп бойынша барлығы 18 мұғалім, 35 оқушы және 11 ата-ана тіркелді. Олар 3 кезең бойынша ұсынылған кітаптарды оқып, онлайн тест тапсырып, белсенділік танытты.
Соның ішінде барлық төрт кезеңнен сүрінбей өтіп, оқ бойы озып шыққан мектебіміздің 4-сынып оқушысы Інжу-Маржан Марқабай 3-орынды иеленді. Ол 10-14 жас санаты бойынша байқаудың бірінші кезеңінде С.Бегалиннің «Бала Шоқан», екінші кезеңінде С.Елубайдың «Балалық шақ баяны», ал үшінші кезеңінде А.Маршалдың «Мен шалшықтан секіре аламын» шығармаларын аса қызығушылықпен оқыды. Финалда осы оқыған кітаптардан алған әсері мен түйген ойларын жинақтап, эссе жазды.
Інжу-Маржан – мектепте белсенді әрі озат оқушы. Ол «Ақ кербез» би тобының және мектеп қабырғасындағы күй ансамблінің белсенді мүшесі. Сондай-ақ, Ы.Алтынсарин оқулары облыстық кезеңінің 3-орын иегері, М.Шаханов оқулары республикалық кезеңінің 1-орын иегері және «Ақбота» зияткерлік олимпиадасының республикалық кезеңінің 1-орын иегері. Биыл мамыр айында «Ақ кербез» би тобының құрамында Түркістан қаласында өткен байқауда Гран-при жүлдесін жеңіп алды.
«Оқы және жең» облыстық байқауы халықтың кітапқа деген қызығушылығын арттырып, кітапсүйер оқырман санын арттыруға бағытталған ерекше жоба. «Біз ең алдымен жастарды кітап оқуға баулуымыз керек. Сонда жаппай кітап оқитын ұлтқа айналамыз», – деген Президентіміздің сөзі жобаның маңыздылығын көрсетеді. Ондағы оқуға ұсынылған кітаптар – әдебиет әлемінде шоқтығы биік туындылар. Осы ретте байқаудың ұйымдастырушыларына алғыс білдіре отырып, жобаның алдағы уақытта да жалғасын табатынына сенеміз.

Мирамкүл КӨШЕК,
Айсары жалпы білім
беретін мектебінің
кітапхана меңгерушісі,
Қостанай ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.