Өмір айнасы, өнер қоймасы

Выпуск - №19(567)   :   19.05.2023
321

Жыл сайын мамыр айының 21-інде Мәдениет және өнер қызметкерлері күні атап өтіледі. Мерекеге орай биыл облыс орталығында іс-шаралар онкүндігі жоспарланып, қала тұрғындары бірқатар мәдени оқиғалардың куәсі болды.

Онкүндік мамырдың 15-інде қаламыздағы Жастар сарайында өткен «Vetus Performance» камералық оркестрдің концертінен бастау алып, 16-сындағы кітапханалар күнімен, 17-сіндегі театрлар күнімен, 18-індегі музейлер күнімен жалғасын тапты. Театрлар күнінде Ілияс Омаров атындағы қазақ драма театры келемін деушілерге ашық есік күнін өткізді. Ең алдымен, «Сахна сыртына саяхат» студенттермен кездесу, театр цехтарына экскурсия жүргізіліп, артынша «Туған күніңізбен, анашым!» спектаклі өзгеше форматта көрермен назарына ұсынылды.

– Бүгінгі шараға оқу орнымыздың студенттерімен қатар білім ордамызда өтіп жатқан біліктілік арттыру курсына өңірдің түкпір-түкпірінен келген дене шынықтыру мұғалімдері де қатысты. Ашық есік күні керемет өтті деп айта аламын. Ең әуелі театр ішінде экскурсия жүргізілді. Театр актёрлерінің сахнадағы өнерін тамашалағанмен, бізге көрсетілетін қойылымның артында қаншама жұмыс пен ерен еңбек жатқанын білмей жатамыз. Бүгін соған өз көзімізбен куә болып қайттық. Актёрлердің сахна сыртындағы өмірін, атап айтар болсақ: сахналық қойылымға дайындалатын кабинеттерін, олардың киімдері, макеттер дайындалатын цехта болып, кәсіби мамандардың жұмыс барысын тамашаладық. Артынша керемет спектакльмен театр қабырғасындағы ашық есік күнінің нүктесі қойылды. Студенттер де, мұғалімдер де үлкен әсер алып қайтты, – дей келе, Ахмет Байтұрсынов атындағы ҚӨУ-дің аға оқытушысы Дидар Жұмекенова театр ұжымына шексіз ризашылығын білдірді.

Онкүндік аясындағы мәдени шаралар мамырдың 21-іне дейін жалғаспақ.

Бетті дайындаған Жамал ШАУКЕН,
суретті түсірген автор

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.