Бірнеше жыл бұрын іс-шаралардың қашықтан өтетіндігін айтса, сену қиын болар еді. Биыл жиындар, жарыстар мен байқаулар да онлайн форматта өтуде. V Республикалық «Жарық Жұлдыз» балалар өнер байқауы да солай.
«Жарқын болашақ» Республикалық оқу орталығының ұйымдастыруымен өткен байқауға әр өңірден мектепке дейінгі, жалпы орта, қосымша, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының оқушылары қатысты. Байқау балалар бойындағы шығармашылыққа деген талпынысты арттыру, олардың дамуына қолдау көрсету, дәстүрлі ән мен ұлттық күйді дәріптеп, би өнерінің кең ауқымда өрбуіне ат салысу, өскелең ұрпаққа рухани байлығымызды дәріптеу, ұлттық тәлім-тәрбиені жастардың бойына сіңіре отырып, ізгілік пен адамгершілікке баулуға бағытталған.
Амангелді ауданындағы «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының «Домбыра сазы» үйірмесі жетекшісі Жангелді Байкеновтың шәкірттері атаулы сайыста бақ сынасты. Жаңа ауыл жалпы білім беретін орта мектебінің оқушылары Аяулым Ақмырза атақты композитор Латиф Хамидидің «Қазақ вальсі» әнін, Нарқыз Еркінқызы жазушы Шәкәрім Құдайбердіұлының «Бұл ән бұрынғы әннен өзгерек» әнін, ал Балахмет Серікболсын ақын Абай Құнабаевтың «Сегіз аяқ» әнін шырқады.
Байқау қатысушылары орындаған әндерін бейнероликке түсіріп, әділ қазылар алқасына жолдады. Әлбетте, бейненің сапасы, орындаушы дауысының анықтығы, басқа да талаптарға баса мән берілді. Өнер байқауының нәтижесінде Жангелді Байкеновтың үш шәкірті де бас жүлдені иеленді. «Эстрадалық вокал» жанры бойынша Аяулым Әлімқызы мен Нарқыз Еркінқызы жеңіске жетсе, «Дәстүрлі ән» бағытында Балахмет Серікболсынның мерейі үстем болды. Жеңімпаздар шығармашылық шыңына өрлей берсін деп тілек білдіреміз.
Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» балалар мен
жасөспірімдер шығармашылық
орталығының көркемдік
жетекшісі,
Амангелді ауданы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.