Қостанай қаласындағы №15 жалпы білім беретін мектебінің қабырғасында Тобыл-Торғай тіл жанашырларымен әдеби кездесу өткізілді. Іс-шараға республикаға танымал жерлестеріміз қатысып, тұшымды ой-пікірлерімен бөлісті.

Қазақ елі тәуелсіздік алып, көк туын көгіне көтергеніне отыз жылдан астам уақыт өтсе де, мемлекеттік тіл мәселесі әлі күнге дейін өзінің оң өзгерісін бермей отыр. Бастапқыда ана тілімізде сөйлейтін адам саны аз десек, бүгінде 19 миллионнан астам халқымыздың 70-ға пайызға жуығы қазақ ұлттынан болса да, мемлекеттік тіліміздің қолданыс аясы кеңеймей отырғаны көңіл қынжылтады. Осы және өзге де мәселелерді ескере отырып, мектеп оқушыларымен кездесу ұйымдастырылды.
Іс-шараға Әбутәліп Әмір, Қыдырбек Қиысханұлы, Заңғар Санай, Марғұлан Оспанов, Абылай Мауданов, Нәзира Жәрімбетова, Мешіт Ғазизұлы сынды ҚР Жазушылар Одағының мүшелері, ақындар мен журналистер қатысты. Әдеби кешке «Үндестік» облыстық жобасын жүзеге асыру мақсатында оқушылардың ата-аналары да шақыртылды.
Кеш барысында мектебіміздің оқушылары қонақтарға арнап «Ана тілі» атты сахналық қойылым ұсынып, күмбірлете күй тартып, мың бұрала би билеп, ана тіліміздің жастар арасында, отбасыда маңызының жоғары екенін таныта білді. Әдеби кеш арқылы білім алушылардың ана тіліне деген махаббатын арттырып қана қоймай, Тобыл-Торғай өңірінің зиялы қауымының бір бөлігімен таныстыра алдық деп ойлаймын.
Нұралы АРЫСТАН,
№15 ЖББМ директордың
тәрбие жұмысы
жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».