Халықтар достығы – ел бірлігі

Выпуск - №19(516)   :   12.05.2022
1209

Мичурин жалпы білім беретін мектебінде Қазақстан халқының бірлігі күніне орай оқушыларға көпұлтты еліміздің бай мәдениеті мен әдет-ғұрыптарын көрсетуге мүмкіндік берген «Халықтар достығы» фестивалі өтті.

Аталмыш фестиваль мектебіміздің жылдағы дәстүріне айналған. Сондықтан оны оқушылардың барлығы асыға күтеді. Бұл кездейсоқ емес, көңілді атмосферада өтетіндіктен достықты дәріптеген бұл шараның жастар арасында маңызы жоғары. Мемекелік кеш аясында мектеп сахнасында тарих, мәдениет, ғылым, шығармашылық, этнография біріктірілді: оқушыларымыз әр түрлі ұлт өкілдерінің киімдерін киіп, бірнеше тілде әуелете ән шырқап, ұлттар достығының белгісіндей бірлесе өнер көрсетті.


Мектеп сахнасындағы әуезді әндер, хореографиялық миниатюралар мен ұлттық билер ешкімді бей-жай қалдыра алмады. Балалар өз сөздерінде көрермендерге басты ойды жеткізуге тырысты – елімізде бір шаңырақ астында тату-тәтті ғұмыр кешіп жатқан ұлттардың әдет-ғұрыптары мен ерекшеліктерін білу және құрметтеу. Әдемілігі көздің жауын алатын костюмдер, тамаша қойылымдар, балалардың орындаушылық шеберлігі – осының барлығы фестивальді нағыз мерекеге айналдырды. Көрермендеріміз де таң-тамаша болып, мерекелік кештен әсерленіп шықты. Ең бастысы, балалардың қуаныш пен шаттыққа толы жүзін көрдік.


Қазақстан Республикасы – бейбітшілікті жақтаушы, достықты жырлаушы, тыныштықты сақтаушы ел. Елімізде бүгінде 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері береке мен бірлікте өмір сүруде. «Бірлігі жоқ ел тозады, бірлігі күшті ел озады» деген халық мақалы біздің елге қаратып айтылғандай.


Ерасыл ҚАЗЫБАЕВ,
басшының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Гульмира САДУАКАСОВА,
музыка пәнінің мұғалімі,
Мичурин ЖББ мектебі,
Қостанай ауданы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».