Халықтар достығы – ел бірлігі

Выпуск - №19(516)   :   12.05.2022
860

Мичурин жалпы білім беретін мектебінде Қазақстан халқының бірлігі күніне орай оқушыларға көпұлтты еліміздің бай мәдениеті мен әдет-ғұрыптарын көрсетуге мүмкіндік берген «Халықтар достығы» фестивалі өтті.

Аталмыш фестиваль мектебіміздің жылдағы дәстүріне айналған. Сондықтан оны оқушылардың барлығы асыға күтеді. Бұл кездейсоқ емес, көңілді атмосферада өтетіндіктен достықты дәріптеген бұл шараның жастар арасында маңызы жоғары. Мемекелік кеш аясында мектеп сахнасында тарих, мәдениет, ғылым, шығармашылық, этнография біріктірілді: оқушыларымыз әр түрлі ұлт өкілдерінің киімдерін киіп, бірнеше тілде әуелете ән шырқап, ұлттар достығының белгісіндей бірлесе өнер көрсетті.


Мектеп сахнасындағы әуезді әндер, хореографиялық миниатюралар мен ұлттық билер ешкімді бей-жай қалдыра алмады. Балалар өз сөздерінде көрермендерге басты ойды жеткізуге тырысты – елімізде бір шаңырақ астында тату-тәтті ғұмыр кешіп жатқан ұлттардың әдет-ғұрыптары мен ерекшеліктерін білу және құрметтеу. Әдемілігі көздің жауын алатын костюмдер, тамаша қойылымдар, балалардың орындаушылық шеберлігі – осының барлығы фестивальді нағыз мерекеге айналдырды. Көрермендеріміз де таң-тамаша болып, мерекелік кештен әсерленіп шықты. Ең бастысы, балалардың қуаныш пен шаттыққа толы жүзін көрдік.


Қазақстан Республикасы – бейбітшілікті жақтаушы, достықты жырлаушы, тыныштықты сақтаушы ел. Елімізде бүгінде 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері береке мен бірлікте өмір сүруде. «Бірлігі жоқ ел тозады, бірлігі күшті ел озады» деген халық мақалы біздің елге қаратып айтылғандай.


Ерасыл ҚАЗЫБАЕВ,
басшының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Гульмира САДУАКАСОВА,
музыка пәнінің мұғалімі,
Мичурин ЖББ мектебі,
Қостанай ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.