Халықтың асыл мұрасы

Выпуск - №26-27(623-624)   :   02.08.2024
507

1

Домбыра – жер бетінде кеңінен тараған шертпелі аспаптардың қатарында. Ұлттық аспабымызды ұлықтау мақсатында, 2018 жылдан бері, шілденің алғашқы жексенбісі Ұлттық домбыра күні тойланып келеді.

XIX ғасырда қазақ халқының тұрмысында анағұрлым кең тараған музыкалық аспап – осы екі ішекті домбыра болатын. Егер бұрынғы заманда көне аспаптар ән, жыр, ертегі-аңыздарды сүйемелдеу үшін ғана қолданылған болса, енді домбыра жеке шығарма орындауға арналып, күрделі аспаптардың қатарына қосылды.

2


Әртүрлі ескерткіштерге, сондай-ақ этнографтардың жазып қалдырған еңбектеріне жүгінсек, домбыра және өзге халықтардың осы тектес аспаптары, тіпті, сонау орта ғасырларда белгілі болған екен. Мысалы, Әбу Насыр әл-Фарабидің еңбектерінен тамбур аспабы жайында оқимыз.
Абай негізгі орта мектебінің жанындағы лагерьде де мерекеге орай іс-шара өтті. Лагерьге келушілер домбыра аспабы туралы мәліметтер алып, тақпақтар айтып, домбыраның суретін салды. Сол арқылы балалардың ұлттық аспапқа деген сүйіспеншілігін арттырып, құрмет сезімін ояту көзделді.

Айгерим ТАЙКЕНОВА,
Абай негізгі орта
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі,
Қостанай ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.