А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияда БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясының 35 жылдығы және оның ҚР-да ратификациялануының 30 жылдығына орай, «Үндестік» жобасы аясында «Талантты отбасы» байқауы өткізілді.
Ата-аналар мен оқушыларды сайысқа қатыстыра отырып, «Бала құқығы конвенциясының 35 жылдығына» арналған іс-шара аясында өтіп жатқандығын ескеріп, тәрбиенің үздік үлгілерін насихаттауды мақсат еткен шара ата-аналардың мектеппен және басқа да ата-аналармен тұрақты қарым-қатынасын қалыптастыруды көздеді. «Мектеп-отбасы-бала» қарым-қатынастың тиімді модельдерін іздестіру де негізге алынды.
Байқауға мектебіміздің 5-6 сынып оқушыларының ата-аналары өз отбасымен белсене атсалысып, бар өнерлерін ортаға салды. Отбасылар үш кезең бойынша бақ сынасты. Бірінші тапсырма – таныстыру бойынша бейнеролик болса, екінші – «Талантты отбасы» кезеңінде қатысушылар өнерін көрсетті. Соңғы «Сөз тап» ойынында бала мен ата-ананың бірі сөзді қимылмен көрсетсе, екіншісі жасырынған сөзді табуы керек еді. Осы өткізілген кезеңдердің қорытындысы бойынша әділ қазылар алқасы қатысушылардың ішінен үздік отбасыларды анықтады.
Осылайша, тартысты сайыс нәтижесінде Бас жүлдеге – Сыздыковтар отбасы, 1-орынға – Талкеновтар отбасы, 2-орынға – Таурбаевтар отбасы, 3-орынға – Қасқырбаевтар отбасы лайық деп танылды. Байқау қатысушылары ұйымдастырушыларға қызықты іс-шара үшін алғыс айтып, өз пікірлерін білдірді және осындай іс-шаралардың балаларды тәрбиелеудегі маңыздылығына тоқталып, баланың дамуындағы отбасының рөлін атап өтті.
Нургуль КАТЕШОВА,
А.Құнанбаев атындағы
мектеп-гимназияның
«Отбасымен кездесу»
клубының жетекшісі,
педагог-сарапшы,
Арқалық қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.