Ынтымағы жарасқан отбасы

Выпуск - №49(597)   :   29.12.2023
572

А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияда БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясының 35 жылдығы және оның ҚР-да ратификациялануының 30 жылдығына орай, «Үндестік» жобасы аясында «Талантты отбасы» байқауы өткізілді.

Ата-аналар мен оқушыларды сайысқа қатыстыра отырып, «Бала құқығы конвенциясының 35 жылдығына» арналған іс-шара аясында өтіп жатқандығын ескеріп, тәрбиенің үздік үлгілерін насихаттауды мақсат еткен шара ата-аналардың мектеппен және басқа да ата-аналармен тұрақты қарым-қатынасын қалыптастыруды көздеді. «Мектеп-отбасы-бала» қарым-қатынастың тиімді модельдерін іздестіру де негізге алынды.

Байқауға мектебіміздің 5-6 сынып оқушыларының ата-аналары өз отбасымен белсене атсалысып, бар өнерлерін ортаға салды. Отбасылар үш кезең бойынша бақ сынасты. Бірінші тапсырма – таныстыру бойынша бейнеролик болса, екінші – «Талантты отбасы» кезеңінде қатысушылар өнерін көрсетті. Соңғы «Сөз тап» ойынында бала мен ата-ананың бірі сөзді қимылмен көрсетсе, екіншісі жасырынған сөзді табуы керек еді. Осы өткізілген кезеңдердің қорытындысы бойынша әділ қазылар алқасы қатысушылардың ішінен үздік отбасыларды анықтады.

Осылайша, тартысты сайыс нәтижесінде Бас жүлдеге – Сыздыковтар отбасы, 1-орынға – Талкеновтар отбасы, 2-орынға – Таурбаевтар отбасы, 3-орынға – Қасқырбаевтар отбасы лайық деп танылды. Байқау қатысушылары ұйымдастырушыларға қызықты іс-шара үшін алғыс айтып, өз пікірлерін білдірді және осындай іс-шаралардың балаларды тәрбиелеудегі маңыздылығына тоқталып, баланың дамуындағы отбасының рөлін атап өтті.


Нургуль КАТЕШОВА, 
А.Құнанбаев атындағы
мектеп-гимназияның
«Отбасымен кездесу»
клубының жетекшісі,
педагог-сарапшы,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4