Ұлағатқа толы әжелер өнегесі

Выпуск - №11 (559)   :   18.03.2023
530

Ұлыстың ұлы күні – ата-баба сөзімен айтқанда «ақ түйенің қарны жарылған күн». Наурыз мерекесі қарсаңында Қостанай қаласындағы №10 жалпы білім беретін мектебінің кітапханасында әжелермен кездесу болып өтті.

Наурыз мейрамы – бұл көктем мен еңбектің мерекесі, күн мен түн теңесетін күн. Мектеп кітапханасының төрінде өткен кездесу барысында әжелеріміз өздері пісіріп, дайындап әкелген тағамдары жайлы әңгімелеп берді. 1 «Г» сынып оқушысы Асаналидің әжесі Әлпия әжеміз наурыз көже пісіріп әкеліп, құрамында қандай дәрумендер бар екенін, қалай дайындалатыны туралы түсіндіріп өтсе, 4 «Б» сынып оқушысы Есеналидің әжесі Ермек әжеміз құрт әкеліп, құрттың тағамдық құндылығы жайлы, қалай жасалатыны туралы түсіндірді.

Сонымен қатар 1 «В» сынып оқушысы Перизаттың әжесі Бақыткүл әжеміз бауырсақтың дайындалу жолдарын айтып өтсе, 1 «Г» сынып оқушысы Жансаяның әжесі Күлімай әжеміз малта құрт қалай әзірленетінін түсіндіріп, балаларға қызықтырып әңгімелеп берді. Жалпы құндылықтар, оның ішінде қазақ халқының ұлттық тағамдары насихатталған басқосуда оқушылар әжелердің әңгімелерін, ақыл-кеңестерін тыңдап, өздеріне керекті ақпараттарды алды. Және, әрине, әжелердің қолымен дайындалған ұлттық тағамдардан дәм татты.


Зоя ҚОЙТБАЕВА,
№10 ЖББ мектебі
директорының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.