Ұлағатқа толы әжелер өнегесі

Выпуск - №11 (559)   :   18.03.2023
832

Ұлыстың ұлы күні – ата-баба сөзімен айтқанда «ақ түйенің қарны жарылған күн». Наурыз мерекесі қарсаңында Қостанай қаласындағы №10 жалпы білім беретін мектебінің кітапханасында әжелермен кездесу болып өтті.

Наурыз мейрамы – бұл көктем мен еңбектің мерекесі, күн мен түн теңесетін күн. Мектеп кітапханасының төрінде өткен кездесу барысында әжелеріміз өздері пісіріп, дайындап әкелген тағамдары жайлы әңгімелеп берді. 1 «Г» сынып оқушысы Асаналидің әжесі Әлпия әжеміз наурыз көже пісіріп әкеліп, құрамында қандай дәрумендер бар екенін, қалай дайындалатыны туралы түсіндіріп өтсе, 4 «Б» сынып оқушысы Есеналидің әжесі Ермек әжеміз құрт әкеліп, құрттың тағамдық құндылығы жайлы, қалай жасалатыны туралы түсіндірді.

Сонымен қатар 1 «В» сынып оқушысы Перизаттың әжесі Бақыткүл әжеміз бауырсақтың дайындалу жолдарын айтып өтсе, 1 «Г» сынып оқушысы Жансаяның әжесі Күлімай әжеміз малта құрт қалай әзірленетінін түсіндіріп, балаларға қызықтырып әңгімелеп берді. Жалпы құндылықтар, оның ішінде қазақ халқының ұлттық тағамдары насихатталған басқосуда оқушылар әжелердің әңгімелерін, ақыл-кеңестерін тыңдап, өздеріне керекті ақпараттарды алды. Және, әрине, әжелердің қолымен дайындалған ұлттық тағамдардан дәм татты.


Зоя ҚОЙТБАЕВА,
№10 ЖББ мектебі
директорының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».