Жастарымыз парасатты да білікті, мәдениетті де білімді болыс өссін десек, оларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеуіміз керек. Білім алушылардың пәнге деген ынтасын арттыру үшін әр мұғалім сабақ үрдісінде ұлттық құндылықтарды пайдалануы тиіс.
Мен – бастауыш сынып мұғалімімін. Бастауыш сынып білім алушылары күн сайын қызықты әдіс-тәсілдер мен қозғалмалы ойын түрлері арқылы өткізілген сабақтарға белсене қатысатынын байқадым. Өзім күнделікті сабақтарымда ұлттық құндылықтарды тиімді пайдалану жолдарын әріптестеріме көрсетіп, сабақ барысында ұлтымыздың құндылықтарын білім алушылардың бойында қалыптастыруға бағыт беру мақсатында шебер-сынып өткіздім.
Ұлттық болмысты дәріптеу, оны баланың бойына сіңіру, ең алдымен, отбасынан басталады. Сабақ барысында әрбір баланың бойына отбасы құндылықтарын сіңіру – мұғалімнің басты міндеттерінің бірі. Баланы үлкенді сыйлауға, ана тілін ардақтауға, салт-дәстүрімізді сақтауға баулыған кезде олар бұл қасиеттерді өмір бойы сақтайтыны белгілі. Шебер-сынып барысында әріптестеріммен бірге отбасы мүшелерінің бірлесіп жасайтын жұмыс түрлерін біріктіретін «Біз біргеміз» әдісін қолдандық. Әріптестеріме ұлттық құндылықтардың әртүрлі аспектілерін тиімді пайдалануға болатынын түсіндіріп, қолдан жасалған бұйымдар мен әдістерді ұсындым.
«Шаңырақ», «Көкпар», «Қызықты киіз үйлер» сияқты әдістер арқылы білім алушылардың есте сақтау қабілеттерін дамытуға, топтық жұмыс жасауға, ұлттық құндылықтарды қызықты әрі түсінікті жолмен меңгеруге бағытталған тапсырмаларды орындадық. Бұл әдістер оқушылардың тіл ұстарту дағдыларын жетілдіріп, олардың эстетикалық талғамын қалыптастыруға ықпал етеді. Ұлттық құндылықтар баланың өмір сүруге қажетті қабілеттерін дамытып, болашағына негіз қалайды. Өскелең ұрпақтың тәрбиесінде ұлттық құндылықтарды басшылыққа алып, болашаққа саналы, білікті, ұлттық болмысы сақталған ұрпақ тәрбиелеуге күш саламыз.
Акзада САПАБЕКОВА,
С.Ерғалиев атындағы ЖББМ бастауыш
сынып мұғалімі, Б.Майлин ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.