Амангелді ауданына қарасты Қабырға ауылының Ж.Сабыржанұлы атындағы ЖББ мектебінде «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында «Атамекен» этножобасы жүзеге асырылды.
Жас ұрпаққа қазақ халқының ұлттық салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын таныту мақсатында өткен шараға аудандық білім бөлімінің басшысы Мұрат Дихамбаев, мектеп басшылары, ата-аналар, ауыл тұрғындары қатынасып, оқушыларға бабаларымыздан келе жатқан ізгі дәстүрлер мен ұлт құндылықтарын насихаттауға атсалысты.
Іс-шара салтанатты түрде ашылып, мектеп оқушылары өнерлерін ортаға салды. Құттықтау сөз сөйлеген білім бөлімінің басшысы Мұрат Сембайұлы: «Жұматай Сабыржанұлы атындағы білім ордасында бүгінгі күні өткелі отырған «Қазақ ауылы» этножобасы ұлттық болмысымызды насихаттаудың айқын үлгісі, салт-дәстүр, әдет-ғұрыптарымызды жаңғыртудың маңызды көрінісі ретінде жүзеге асырылуда. Тағылымды тарихы бар батыр ата атындағы аудан шәкірттері болашақта елінің нағыз азаматы болуы үшін өмірге рухани құндылықтармен қанаттанып өсуі қажет деп есептеймін», – деп іс-шараның жоғары деңгейде өтуіне сәттілік тіледі.
Қабырға өзенінің бойында ұйымдастырылған жоба іс-шарасы оқушыларға бие сауу, күбі пісу, қымыз баптау тәсілдерін үйрету шеберліктерінен басталды. Қабырға қымызын бір мезетте 15 күбіге құйып, бір уақытта піскен ақ жаулықты аналар көрінісі жобаның ерекшелігін айқындап берді. Ошақ басында жүрген ауыл аналары мен әжелер бұдан кейін қыз балаларға қазақтың ұлттық тағамдары саналатын бауырсақ пісіру, ет асу, құрт жасау әдістерін де үйретті. Құрылған киіз үйде оқушылар үшін дайын болған тағамдардан дәм тартылып, табақ тарту салты жөнінде ақпараттар берілді.
Ауыл азаматтары, әкелер қауымы ер балалар үшін арнайы қой сойып, мал етін жіліктеп бөлу бойынша «Асық жілік» шеберлік сыныбын өткізді. Қазақы дәстүр бойынша малға бата оқылып, арнайы ырымдары жасалды. Бұдан әрі іс-шара қазақтың ұлттық ойындарымен жалғасты. Алтыбақан басына жиналған оқушылар Қабырға ауылын, алтыбақан айналасын думанға бөлеп жіберді. Олар халық әндерін орындап, қыз бен жігіттер болып айтысқа түсті.
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.