«Западный» кітапхана-филиалында Наурыз мерекесіне орай «Озат» мамандандырылған ақпараттық технологиялар мектеп-лицей оқушыларымен «Ұлттық мереке – ұрпаққа өнеге» атты салт-дәстүр сағаты өтті.
Кітапханашы оқушыларға ата-бабаларымыздың кейінгі ұрпаққа мирас еткен асыл мұрасын қадірлеп, қастерлеуге қазақ халқының салт-дәстүрлерін сақтап, дәріптеуге және мерекенің шығу тарихы туралы толық түсінік берді. Балаларға Ұлыстың ұлы күнінде қайта еске алатын қазақтың «Қырқынан шығару», «Бесік той», «Тұсаукесер», «Сырға салу», «Бет ашар», «Қыз ұзату», «Құда түсу» салт-дәстүрлері туралы айтылып, «Бесікке салу», «Селт еткізер» дәстүрлері көрсетілді.
Іс-шарамыз әрі қарай ұлттық ойындарымен жалғасып, оқушылар «Асық ойыны», «Сақина шық», «Қол күрес» ойындарын ойнап, өнерлерін ортаға салып, күш сынасып, викториналық сұрақтарға жауап берді. Одан бөлек Наурыз мерекесіне арналған көрме дайындалып, балаларға сыйлық таратылды. Ұлыстың ұлы күнінде ақсақалдарымыз бата беріп, ұрпақтың санасынан ата-баба дәстүрінің ұмыт қалмауын, ұлық мерекенің жалғасуын қалап, шынайы тілегін білдірді. Осылайша тағылымға толы салт-дәстүр сағаты батамен аяқталды.
Шолпан АБИЛЬТАЕВА,
«Западный» кітапхана-
филиалының қызметкері,
Қостанай қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».