Ұлттық мереке ұлықталды

Выпуск - №11 (559)   :   18.03.2023
666

«Западный» кітапхана-филиалында Наурыз мерекесіне орай «Озат» мамандандырылған ақпараттық технологиялар мектеп-лицей оқушыларымен «Ұлттық мереке – ұрпаққа өнеге» атты салт-дәстүр сағаты өтті.

Кітапханашы оқушыларға ата-бабаларымыздың кейінгі ұрпаққа мирас еткен асыл мұрасын қадірлеп, қастерлеуге қазақ халқының салт-дәстүрлерін сақтап, дәріптеуге және мерекенің шығу тарихы туралы толық түсінік берді. Балаларға Ұлыстың ұлы күнінде қайта еске алатын қазақтың «Қырқынан шығару», «Бесік той», «Тұсаукесер», «Сырға салу», «Бет ашар», «Қыз ұзату», «Құда түсу» салт-дәстүрлері туралы айтылып, «Бесікке салу», «Селт еткізер» дәстүрлері көрсетілді.

Іс-шарамыз әрі қарай ұлттық ойындарымен жалғасып, оқушылар «Асық ойыны», «Сақина шық», «Қол күрес» ойындарын ойнап, өнерлерін ортаға салып, күш сынасып, викториналық сұрақтарға жауап берді. Одан бөлек Наурыз мерекесіне арналған көрме дайындалып, балаларға сыйлық таратылды. Ұлыстың ұлы күнінде ақсақалдарымыз бата беріп, ұрпақтың санасынан ата-баба дәстүрінің ұмыт қалмауын, ұлық мерекенің жалғасуын қалап, шынайы тілегін білдірді. Осылайша тағылымға толы салт-дәстүр сағаты батамен аяқталды.


Шолпан АБИЛЬТАЕВА,
«Западный» кітапхана-
филиалының қызметкері,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.