Ұлттық ойындардың турнирі

Выпуск - №50 (446)   :   23.12.2020
509

Қазақтың ұлттық ойындарын жаңғыртып, жас ұрпақтың қызығушылығын ояту, ұлттық құндылықтарды меңгертуге баулу мақсатында Амангелді ауданындағы «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығында ұлттық ойындар турнирі өтті.

«Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Ұлттық бірегейлікті сақтау» бағытын жүзеге асыру мақсатында ұйымдастырылған «Асығың алшысынан түссін!» тақырыбындағы турнирге мектеп оқушылары үлкен белсенділікпен ат салысты.



Іс-шараға аудандық ішкі саясат бөлімінің басшысы Нұрлыбек Тәжин, аудандық спорт мектебінің басшысы Нұрлыбек Әбдіхалықов, аудандық білім бөлімінің бас маманы Сәрсенбай Құттығожин, аудандық аурухана қызметкері Ғалым Сағитов, аудандық Жастар ресурстық орталығының басшысы Бекболат Көптілеуов қатысты.



«Шұғыла» қосымша білім беру орталығының спорт үйірме жетекшілері ұйымдастырған турнирінде аудан мектептерінің 5-8 сынып оқушылары сынға түсті. Сайыс қызықты әрі тартысты өтті. Нәтижесінде Ә.Боранбаев атындағы орта мектебінің 6-сынып оқушысы Елмаз Естияров І орынды, аталған мектептің 8-сынып оқушысы Әли Асан ІІ орынды, ал Амангелді орта мектебінің 5-сынып оқушысы Диас Хасан жүлделі ІІІ орынды иеленді.






 

Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» балалар мен
жасөспірімдер орталығының
көркемдік жетекші,
Амангелді ауданы

 

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».