ҚР Оқу-ағарту министрлігінің «Төрт тоқсан – төрт өнер» ұлттық мәдени-ағартушылық жобасының «Ұлттық өнер» бөліміне арналып көркем және сәндік-қолданбалы өнер бойынша балалар шығармашылығының қалалық көрме-байқауы өтті.

Көрмеге қала және ауыл мектептерінің ортаңғы және кіші топ оқушылары қатысып, он саусағынан өнер тамған жас дарындардың қолынан шыққан 150-ге жуық қолөнер туындылары қойылды. Оқушылардың көркемдік талғамы мен ой еркіндігіне, шеберлігіне таңғалмасқа болмайды. Күрделі композицияға құрылған кейбір дүниелер тіпті бала емес, құдды тәжірибелі кәсіби шебер жасап шыққандай ерекше көз тартады. Балалар шығармашылығындағы жаңашылдықты қазылар алқасының мүшелері де атап өтіп, дарынды балалардың ішінде келешегінен зор үміт күттіретін шеберлердің аз емес екенін айтты.
Жас қолөнершілердің шығармашылыққа кең ойлап, креативті көзқараспен жол салып жатқаны байқалады. Кейбір балғындардың жасаған дүниесі бізді де тәнті етті. Бұл байқауға қатысқан оқушылардың бәрі болашақта шебер болмауы мүмкін, бірақ кемелі толысқан кәсіби маман болып қалыптасары анық. Байқауға шалғай ауылдардан келген жас шеберлердің де қолөнерге деген талабы мықты. Мысалы, А.Макаренко атындағы жалпы білім беретін мектебінің оқушысы Жанеля Буркетбай «Тоқыма бұйымдары» аталымы бойынша жүлделі І орын алса, «Қағаздан жасалған бұйымдар» аталымы бойынша І орынды Фурманов жалпы білім беретін мектебінің оқушысы Шахназар Дүкенбай иеленді.
Қала мектептерінен №10 жалпы білім беретін мектебінің оқушылары Жандос Жақсылық пен Әділ Қабижан, Маргарита Матвеева, Ы.Алтынсарин атындағы гимназияның оқушылары Омар Абдибек пен Айзада Айтбай, Кейкі Батыр атындағы №4 жалпы білім беретін мектебінің оқушылары Інжу Жалбырова мен Дарья Лукьянованың жүмыстары үздік деп танылып, жүлделі орындарға ие болды. Байқау қорытындысы бойынша үздік бұйымдар іріктеліп, мықты шеберлер анықталды. Жүлдегерлерді қалалық білім бөлімінің әдіскері Гүлнұр Суинбекова марапаттап, қатысушылардың өнерін бағалап, төрелігін білдірген әділ қазыларға білім бөлімінің атынан Алғыс хаттар табыстады.
Ерлан АБДУАЛИЕВ,
Ботагүл ГАЗЕЗОВА,
Қосымша білім беру
орталығының педагогтері,
Арқалық қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».