Мемлекеттік тілде оқытатын А.Байтұрсынұлы атындағы жалпы білім беретін мектепте «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы шеңберінде Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының «Әжелер мектебі» клубының отырысы өтті.
Біздің оқушылардың әжелері Қостанай облысының «Қазақ аналары» ұйымының мүшелері екенін айта кеткен жөн. Олар мектепте өткен кездесуге өздерінің қолөнер жұмыстарын ала келіп, оқушыларға көрсетіп, білгендерін үйретті. Отырысты мектептің директоры құттықтау сөзімен ашып, «Әжелер мектебінің» ұрпақ тәрбиесіндегі рөліне ерекше тоқталды.
Іс-шара барысында ақ жаулықты әжелер оқушылармен жылы жүздесіп, олардың көкейінде жүрген сұрақтарға жауап берді. Әжелер қазақы дәстүрлерді жаңғырту мақсатында бірнеше тақырыпта әңгіме өрбітті. «Бесік жыры – бала тәрбиесінің бастауы» тақырыбы аясында бесіктің маңыздылығын түсіндіріп, бесік жырын орындап берді. Олар бесіктің баланың денсаулығы мен мінез-құлқына тигізетін оң әсері туралы айтты. «Қазақтың салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары» тақырыбында жеті ата, көрімдік, тұсау кесер, беташар сынды дәстүрлердің тәрбиелік мәнін жеткізіп, олардың күнделікті өмірдегі маңызын түсіндірді.
«Ұлттық тағамдар – ұрпақтан-ұрпаққа мұра» тақырыбында ұлттық тағамдардың ерекшеліктері туралы әңгімелеп, қымыз, ірімшік, құрт, бауырсақ сынды дәмдерді дайындау тәсілдерімен бөлісті. Кейбір оқушыларға құрт илеу және бауырсақ пісіру процесін көрсетіп, олардың қызығушылығын оятты. «Әдептілік – тәрбиенің негізі» тақырыбында үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету, сәлемдесу әдебі және үлкендердің батасын алудың маңыздылығы жайлы айтып, әдептілік ережелерін еске салды. Оқушылар әжелердің әңгімелерін үлкен қызығушылықпен тыңдап, сұрақтар қойып, өзара пікір алмасты.
Тағылымды жиынның соңында әжелер оқушыларға ақ баталарын беріп, ұлттық дәстүрлер мен тәрбиені әрқашан сақтап, қастерлеуге шақырды. Оқушылар, өз кезегінде, әжелерге алғыстарын білдіріп, естелік ретінде гүл шоқтарын табыстады. «Әжелер мектебі» отырысы жас ұрпақтың ұлттық мәдениет пен рухани құндылықтарға деген сүйіспеншілігін арттырып, халқымыздың асыл мұраларын қастерлеуге ынталандырды.
Қаламқас ДУЛЫБАЕВА,
Мемлекеттік тілде оқытатын
А.Байтұрсынұлы атындағы
ЖББМ математика пәнінің мұғалімі,
Қостанай ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.