Жалындай бер, жас ақын!

Выпуск - №23(620)   :   14.06.2024
562

image

Мектеп оқушылары арасынан топ жарып, 2019 жылы айтыс додасына алғаш түскен РАГАТ Нұрислам Талапұлы бүгінде мектебіміздің 8 «Б» сынып оқушысы. Осы уақытқа дейін талай қалалық, облыстық, республикалық деңгейдегі аламан айтыстардың жүлдегері атанды.

«Адамды даңққа бөлейтін екі қасиетті өнер бар: бірі – қолбасшылық, екіншісі – шешендік», – деп ұлы шешен-ділмар Марк Туллий Цицерон айтқандай, шешендік – үлкен өнер. Өйткені, қиыннан қиыстыра сөйлейтін тапқыр да ақылды, бейнелі де бедерлі, нақыл, көркемсөзді келістіре айту – кез келген жанның бойынан табыла бермейтін қасиет екендігі анық.
Жас ақын Нұрислам Талапұлының жетістіктерін ауыз толтырып айтуға болады. Олар: облыстық «Төрт тоқсан, төрт өнер» тақырыбындағы оқушылар айтысында Бас жүлде, «Жас тұлпар» оқушылар айтысында Бас жүлде, Астана қаласында өткен Республикалық «Дара дарын» оқушылар айтысында Бас жүлде, Ақтау қаласында өткен Республикалық «Ақ берен» оқушылар айтысында Бас жүлде, аймақтық «Отбасы – Отан тірегі» тақырыбындағы отбасылық айтыста Бас жүлде, Жезқазған қаласындағы Халық шығармашылығының «Республикалық ХХХІІ дәстүрлі «Ұлытау үні» фестивалі аясында өткен «Ұлт ұраны – Ұлытау» атты Республикалық Ұлттық өнер аламанында Жолдама ақшалай сыйлық иегері.
Айтыс – халықтың рухын көтеретін, елді бірлікке шақыратын, мерей-мәртебемізді арттыратын ұлттық өнеріміздің бірі. Дарынды шәкіртіміз Нұрисламға ұлтымыздың ұлылығы мен қара сөздің қасиетін шабытты шумақпен паш етіп, сусаған көрерменге елдік рухты асқақтатар ой салар танымал ақындардың жолын берсін. Сөзі мірдің оғындай өткір аға-әпкелерімен қатар мықтылығыңды дәлелдеп жүре бер. Қанатың талмасын, жас дарын! Біз сенімен мақтанамыз!

Индира БАЛТАБАЕВА,
Б.Майлин атындағы №3 ЖББ мектеп
директорының ғылыми-
әдістемелік жұмыстар
жөніндегі орынбасары,
биология пәнінің мұғалімі,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4