Жас айтыскердің жетістігі

Выпуск - №44(641)   :   08.11.2024
360

1

Оқу-ағарту министрлігі Айтыс ақындары мен жыршы-термешілердің халықаралық одағымен бірлесіп республикалық «Қола домбыра» оқушылар айтысын ұйымдастырды. Оған еліміздің 20 өңірінен 12-18 жас аралығындағы 22 жас ақын қатысты.

1

«Егемендігім – елдігім» тақырыбында өткен айтыстың қорытындысы бойынша Арқалықтық жас ақыны Нурислам Рагатов жүлделі 3-орынды иеленді. Нурислам Б.Майлин атындағы №3 ЖББ мектептің 9-сынып оқушысы. Айтыс өнеріне 10 жасында келген. Жас болса да, облыстық «Жас тұлпар» оқушылар айтысының төрт дүркін жеңімпазы. Ал, былтыр «Ақберен» республикалық айтысында Гран-при жеңіп алған. Оқу-ағарту министрі Ғани Бейсембаев өз сөзінде айтыс – ұлттық құндылықтарымызды ақындық өнер арқылы жас ұрпаққа насихаттау ғана емес, оқушыларды адал, саналы, жасампаз азамат ретінде тәрбиелеудің рухани құралы екенін атап өтті.

2


– Мемлекет басшысының Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан – Адал азамат» атты екінші отырысында айтқан маңызды мақсаттарының біріне қол жеткізу үшін министрлік жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар, патриотизм мен еңбекқорлық қағидаттарына негізделген «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында бірқатар шараларды жүзеге асыруда. Кез келген елдің бірлігі мен өркендеуі ұлттық тәрбие мен рухани құндылықтарды дәріптеуге байланысты. Айтыс – өнер сайысы ғана емес, жастарымыздың шығармашылық, рухани-мәдени әлеуетін дамытатын, эстетикалық тәрбие жүйесін жетілдіретін маңызды алаң, – деді министр.
Республикалық оқушылар айтысында жүлдеген атанған Нурисламды құттықтай отырып, алдағы айтыс алаңдарына тек шабыт пен жеңіс серік болсын дейміз. Өнерде өрлеп, биіктерге самғай бер!

Қостанай облысы
білім басқармасының
баспасөз қызметі

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4