Қостанай қаласындағы NIS-тің 7-сынып оқушысы Дархан ҚАНАПИН күйші, композитор «Күй атасы» Құрманғазы Сағырбайұлының 200 жылдығына арналған Республикалық домбырашылар байқауында 1-орынға ие болып, лауреат атанды.

Жас шамасы 9-12 аралығындағы жасөспірімдер қатысқан байқау желтоқсанның 7-9 күндері Астана қаласындағы Қазақ ұлттық өнер академиясының ғимаратында Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрілігінің қолдауымен өтті. Ұлтымыздың қос ішекті аспабының жарысына еліміздің барлық облысынан келген 80-ге жуық мықты жас домбырашылар қатысты. Екі күнге жалғасқан сайыстың салтанатты жабылуында лауреаттар сахна төріне шығып, бір күйден ойнап шықты. Кіші топтан шыққан оқушымыз Дархан Қанапин жалғыз өзі 1-орынға ие болып, лауреат атағын жеңіп алды.
– Менің арғы атам – Қанапия, өз атам – Ғалымбек те домбыра тартқан. Әкем мен ағам да домбыраға жақын. Өз басым 4 жасымнан бастап әкемнің алдында отырып, домбыра тарта бастадым. Осы сайысқа мені музыкалық мектептегі ұстазым – Алмагүл Мұратқызы дайындады. Байқау қатты ұнады. Әкем мен анама, бауырыма, музыкалық мектептегі ұстазыма алғысымды білдіремін, – деп бөлісті жас талант Дархан.
Абылай ҚАСЫМОВ,
Қостанай қаласындағы
NIS баспасөз хатшысы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».