Байқауда қала және ауыл мектептерінен қатысқан 14 оқушы ақынның жырларын нақышына келтіре оқып, шеберліктерін көрсетті. Қазылар алқасы әр қатысушының өнерін әділ бағалап, жүлдегерлерді анықтады. Қала мектептерінің оқушылары арасында үздік деп танылғандар – ІІІ орынға ие болған Ы.Алтынсарин атындағы гимназияның оқушысы Асыл Галихан, ІІ орын алған А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның оқушысы Інжу Берікқызы және І орынды иеленген №10 жалпы білім беретін мектептің оқушысы Уәли Шәмбіл.
Ауыл мектептері бойынша ІІІ орынды Т.Әубәкіров атындағы негізгі орта мектептің оқушысы Каусар Қамбар мен Аңғар негізгі орта мектебінің оқушысы Айзере Жұмабай иеленсе, ІІ орын А.Макаренко атындағы жалпы білім беретін мектептің оқушысы Жания Кәрім мен Көктау негізгі орта мектебінің оқушысы Дария Әментайға берілді. Ал, Қайыңды негізгі орта мектебінің оқушысы Айзере Абат бас жүлдеге лайық деп танылып, І орынға ие болды.
Жеңімпаздар мен жүлдегерлерге қосымша білім беру орталығының мадақтамалары мен естелік сыйлықтары табыс етілді. Мұхтар Әуезовтың: «Бүкіл XIX ғасыр әдебиетінде қимыл мен күрес жырын Махамбеттей жырлаған ақын болған емес. Алды да, арты да бір өзі», – деген сөзі ақын мұрасын терең түсініп, бағалаудың мәнін аша түседі. Махамбеттің өмірі мен шығармашылығы ешқашан ұмытылмай, ұрпақтан-ұрпаққа рухани байлық ретінде жетіп, оның есімі ел есінде мәңгі сақталатыны сөзсіз.
Жазира ТОНАШИНА,
Қосымша білім беру педагогі,
Арқалық қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».