Қостанай қаласындағы №8 балабақшада Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында мектепалды даярлық топ балғындарына Қазақстанның киелі жерлеріне виртуалды саяхат ұйымдастырылды.
Қазақстан – ашық аспан астындағы мұражай деуге болады. Қорғандар, мешіттер, ғибадатханалар, батырлар жерленген орындар – осының бәрі біздің мемлекетіміздің тарихы. Осынау киелі жерлер Отанымыздың, тарихымыздың негізгі тірегі деуге саяды. Рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту, балалардың бойында ұлттық сананы ояту, туған халқына деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін тәрбиелеу мақсатын көздеген виртуалды саяхаттың арқасында балалар Қазақстанның киелі жерлері туралы көптеген мәліметтерге қанық болды.
Киелі жерлер өздерінің сұлулығымен, құпиясымен балаларды таңғалдырғанын жасырмаймын. Ұлытаудың айбынды таулары, Қожа Ахмет Яссауи кесенесі, Тараздың ежелгі ескерткіштері, Бекет Ата жерленген орындары, Шығыс Қазақстан мен Жетісудың таңғажайып ежелгі кешендері және басқа да көптеген жерлер. Есік қорғаны қазба жұмыстары кезінде табылған «Алтын адамның» сүйектерінің арқасында бүкіл әлемге танымал болды. Балалар Қанатты барыс та, «Алтын адам» да Қазақстанның ұлттық құндылықтары екендігін білді. Балалар саяхат барысында сол ықылым заманның атмосферасына еніп, өздерін Қазақстанның ұлы тарихының бөлшегі ретінде сезінді.
Виртуалды саяхат алынған ақпаратты бекітуге көмектесетін танымдық викторинамен аяқталды. Өз елінің, өлкесінің, қаласының тарихын білу және зерделеу өскелең ұрпақ үшін өте маңызды. Бұл саяхат барысында балалар тек көркем тарихи жерлерді көріп қана қоймай, ұлттық сана-сезімдері оянып, патриотизмге бой алатынына сенімді болдық. Сондықтан тарихымызға және Отанымыздың қасиетті жерлеріне қызығушылықтарын оятуымыз қажет.
Әсемгүл ЕСЕНАЛИНА,
№8 б/б қазақ тілі мұғалімі,
Қостанай қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.