Қазақтың тұңғыш ағартушы-педагогі Ы.Алтынсариннің мерейтойына орай қолға алынған жұмыс жоспарына сай Қостанай құрылыс колледжінің І курс, 9 ҒҚСП студенттері Ыбырай Алтынсарин мұражайына саяхатқа барды.

Тарих – туған жерден басталады, сондықтан әр адам өзі тұрған қаласының, елді мекенінің жері мен азаматтарының тарихы туралы білгені жөн. Осы мақсатпен құрылыс колледжінің І курс, 9 ҒҚСП студенттері Қостанай облысының тарихи-өлкетану мұражайына және ұлы ұстаз, қазақ педагогикасының негізін қалаған Ыбырай Алтынсариннің Қостанай облыстық мемориалдық музейіне барды.
Тарихи-ғылыми дерек ретіндегі ескерткіштерді, өнер туындыларын, мәдени құндылықтарды сақтап, жинақтап, ғылыми-танымдық қызмет атқаратын мекемеге саяхат барысында оқушыларға мұражай туралы түсінік берілді. Ыбырай Алтынсариннің Қостанай облыстық мемориалдық музейіне оқушыларға мұсылман оқуы, ағартушының балалық шағы мен оқуы, Ы.Алтынсарин құрастырған мектеп жүйесі, оның педагогикалық, әдеби және қоғамдық қызметі туралы айтылды.
Данагүл УРАЗБАЕВА,
Қостанай құрылыс
колледжінің қоғамдық
пәндер оқытушысы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».