Туған жерге деген махаббаттың өлшемі шектеусіз. Осынау ерекше сезімді әрбір жастың бойына сіңіру мақсатында Арқалық қаласындағы «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер орталығында «Өлкетану» үйірмесі жұмыс істеп келеді.
Аталмыш үйірменің жылдық жоспары бойынша, туған өлкенің тарихын танып-білу мақсатында оқушылар арнайы экскурсияға шықты. Танымдық экскурсия барысында Боксит кен орны, Егінді аймақ, Тасты мектебінің мұражайы, «Кейкі батыр» кесенесі және «Құтан» әулие кесенесіне барып, тарихымен танысып қайтты. Экскурсияның алғашқы аялдамасы – Арқалық қаласындағы Боксит кен орны болды. Оқушылар бұл жерде Боксит кешенді кентас екенін, одан алюминийден басқа да элементтер шығатынын білді. Экскурсияның екінші аялдамасы – Егінді аймақ болды. Оқушылар егінді аймақтың жерімен, дәнімен танысып, диқаншылардан егінді қалай егу, қалай күтіп-баптау керектігін білді. Егін бітік шықса, елдің де, егіншінің де көңілі тыныш қой. Диқаншылар бидайын жинап, арпасын орып, қамбасын толтырып жатыр екен.
Осындай әсерлі сәттен кейін оқушылар келесі бағыт бойынша Тасты мектебінің мұражайына барды. Тасты мектебінің ұжымы бізді күтіп алып, білім ордасының ішімен, тарихты ұлықтап келе жатқан мұражайдың экспонаттармен таныстырды. Артынша «Өткенімізді ұмытсақ, болашақ бізді кешірмейді», – деген сөзді ұстаным етіп, келесі бағытымыз – «Кейкі батыр» және «Құтан әулие» кесенелерінің басына барып, құран бағыштап, тарихпен жақыннан танысып қайттық. Оқушылар экскурсиядан жақсы әсер алып, көтеріңкі көңіл-күймен оралды.
Өлке тарихы – бұл біздің ата-бабаларымыздың ұзақ жылғы еңбегі мен маңдай терінің жемісі. Өлке тарихын зерттеу отан тарихының мазмұнын байытады, тарихи санамызды қалыптастырады.
Арайлым РАХМЕТОВА,
«Жас Ұлан» балалар мен
жасөспірімдер орталығы,
«Өлкетану» үйірмесінің жетекшісі,
Арқалық қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».