Қостанай облысы әкімдігі тілдерді дамыту басқармасының ұйымдастыруымен 9-11 сынып оқушылары мен колледждердің 1-2 курс студенттері арасында ғылыми-зерттеу жобаларының «Туған өлке – тұнған тарих» атты облыстық байқауы өтті.

Байқау ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылындағы еліміздің жетістіктерін насихаттау, туған өлкесінің тарихын біліп қана қоймай, құрметпен қарайтын ұрпақ тәрбиелеу, білім алушылардың ғылыми ойлау және зерттеу қабілеттерін дамыту мақсатында қолға алынды. Оған облыс мектептері мен колледждерінен 60-қа жуық ғылыми-зерттеу жобасы қатысты. Соның ішінде №1 Құсмұрын жалпы білім беретін мектебінің 10-сынып оқушысы Ұлан Ғабдығалиевтің «Құсмұрын ауылындағы көше атауларының тарихи-саяси аспектілері» тақырыбындағы ғылыми жұмысы ұсынылды.
Зерттеу жұмысы «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласының аясында Құсмұрын ауылындағы көше атауларының тарихын зерттеу арқылы қоғамдық, рухани, тарихи-саяси сипаттағы негізгі көріністерін зерттеуге бағытталған. Іріктеу кезеңінің қорытындысына сәйкес Ұланның жұмысын әділ қазылар алқасы үшінші орынға лайық деп танып, диплом мен бағалы сыйлықпен марапаттады.
Кымбат АБДРАХИЕВА,
№1 Құсмұрын ЖББМ
тарих пәнінің мұғалімі,
Әулиекөл ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».