Біліктілікті арттыру

Қостанайлық ұстаз «XXX Еуропалық ECER-2024» конференциясында

Қостанайлық ұстаз «XXX Еуропалық ECER-2024» конференциясында

Қостанай қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Салтанат Кабденова Кипрді ...
13.09.2024
254
Арт-терапиядағы әдістердің әртүрлілігі

Арт-терапиядағы әдістердің әртүрлілігі

Науырзым ауданы білім бөлімінің жұмыс жоспарына сай, Өлеңді ауылының «Балдаурен» бөбекжайында «Балалар – біздің бола ...
30.08.2024
285
4К моделі: табысты оқытудың кілті

4К моделі: табысты оқытудың кілті

Аудандық білім бөлімінің жылдық жоспарына сәйкес, Әулиекөл ауданы білім бөлімінің Новоселовка жалпы білім беретін ме ...
02.08.2024
425
Заманауи оқыту әдістері шабыттандырады

Заманауи оқыту әдістері шабыттандырады

Әділ Шаяхметов кеңістіктік ойлауды дамытудың тиімді құралы – 3D-текшені көрсетуде Қостанай облысы бойынша «Өрлеу» ...
27.06.2024
374
Білім сапасын арттыру жолында

Білім сапасын арттыру жолында

Қостанай ауданындағы Мичурин ЖББ мектебінде жаратылыстану-математика ғылымдарының әдістемелік апталығы аясында физик ...
25.04.2024
660

Реклама

Литературе вообще нельзя научить, а в школе – особенно. Когда преподаёшь в школе, скажем, Толстого, главное, на мой взгляд, чтобы твой ученик не возненавидел великого классика и его героев, едва прикоснувшись к ним, не потерял их для себя на долгие годы. Для того чтобы действительно узнать Толстого, надо быть уже взрослым человеком. А пока надо постараться, чтобы от встречи с Толстым у молодого человека осталось по крайней мере радостное впечатление, ощущение чего-то светлого и во многом непонятного, к чему хотелось бы вновь и вновь возвращаться в дальнейшем… Самое страшное, что может сделать педагог – это заставлять из-под палки читать великого художника. Это профессиональное преступление.