Ш.Уәлиханов атындағы Әулиекөл орта мектебінде Әулиекөл және Науырзым ауданы мектептерінің тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары, әлеуметтік педагогтер мен педагог-психологтарға, МЮП инспекторларына арналған топтық семинар сабағы өтті.
Семинар Қостанай облысының Психологиялық қолдау және қосымша білім беру өңірлік орталығының Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының жұмыс жоспарын орындау шеңберінде ұйымдастырылып, «Кәмелетке толмағандар арасындағы өзіне-өзі қол жұмсау мінез-құлқының және жыныстық қол сұғушылықтың алдын алу шеңберіндегі отбасылық психологияның аспектілері» тақырыбында өтті.
Аталмыш шара оқытудың интерактивті түрлерін қолдану арқылы жүргізілді. Кездесу аясында Психологиялық қолдау және қосымша білім беру өңірлік орталығының директоры Елена Петренко Қостанай облысы бойынша кәмелетке толмағандардың жыныстық қол сұғушылығына қарсы жасалған қылмыстар мен өзіне-өзі қол жұмсау жағдайлардың статистикалық деректерімен таныстырды. Сондай-ақ осы мәселеге қатысты бейнероликтер көрсетілді. Аудандық білім беру бөлімінің мамандары білім алушылар мен олардың ата-аналарымен аутодеструктивті мінез-құлықтың және жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу бойынша өз тәжірибесімен бөлісті. Артынша «Сұрақ-жауап» диалогтық алаңы болды.
Практикалық бөлімде аутодеструктивті мінез-құлықтың және жыныстық қол сұғушылықтың алдын алу бойынша кәмелетке толмағандармен және олардың ата-аналарымен жұмыс істеу үшін тренингтік жаттығулар мен психологиялық әдістемелер өткізілді. Қорытынды бөлімде қатысушылармен кері байланыс жасау мақсатында сауалнама жүргізілді. Нәтижесінде қатысушылардың барлығы аймақтық орталық ұсынған семинар қорытындысымен, алған ақпараты мен практикалық оқумен қанағаттанғандығын көрсетті. Тақырыбы өзекті болған семинар соңында мәселенің алдын алу жолдарын қарастыруға ат салысқан барлық 30 қатысушыға сертификат табысталып, кітапшалар, буклеттер мен парақшалар таратылды.
Бибіғанша ДОСПАЕВА,
Шоқан Уәлиханов атындағы
Әулиекөл ОМ психологы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.