Біліктілік арттырған басқосу

Выпуск - №44 (541)   :   12.11.2022
434

Қостанай қалалық білім бөлімінің жұмыс жоспарына сәйкес №11 ЖББ мектебінде «География және тарих сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану» тақырыбы бойынша география және тарих мұғалімдерінің қалалық семинары өтті.

Семинарға қала мектептерінің география және тарих пәнінің мұғалімдері қатысты. Отырыс барысының теориялық бөлімінде тарих пәнінің мұғалімі А.Қожубаеваның жобалау-зерттеу қызметі бойынша жұмысының тұсаукесері ұсынылды. Практикалық бөлімде география пәнінің мұғалімі А.Байшева «География сабақтарында инновациялық технологиялардың тиімді қолданылуы», Б.Маденова «21 ғасырдың білім беру негізі ретінде қоғамдық ғылымдар сабақтарында цифрлық технологиялар» тақырыбында коучинг-сессия өткізді.

Коучинг барысында олар әріптестерімен интерактивті карта тапсырмаларын құру бойынша тәжірибелерімен бөлісіп, графикалық кескіндерді құру бағдарламаларымен таныстырды. Сондай-ақ семинардың практикалық бөлімінде А.Суинбекова «Тарих сабағында оқытудың инновациялық әдістерін тиімді қолдану жолдары» тақырыбында мұғалімдерге шеберлік-сабағын көрсетті.

Алқалы басқосу соңында тарих пәнінің мұғалімдері А.Каримова, А.Нуртазина «Педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктері» тақырыбында интеллектуалды ойын өткізді. Семинар қорытындысы бойынша қатысушыларға география және тарих сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану бойынша әдістемелік ұсынымдар берілді.


Айгерим БАЙШЕВА
№11 ЖББМ география
пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4