
Біліктілігін арттырушы мұғалім өзінің білімін, жалпы дүниетанымын кәсіби және әдіснамалық деңгейін жоғарлатады, әдістемелік сауаттылығын жетілдіреді.
Осыған орай, мектептің қазіргі жағдайын, мұғалімдердің жаңа білімді игеруге қаншалықты дайын екенін анықтау үшін, мен Астана қаласындағы ПШО «Көшбасшылық және шағын жинақты мектепті басқару» бағдарламасы бойынша біліктілігін арттыру курсынан өтудемін.
Курс алды тапсырмаларды орындау барысында мен №2 Қамысты орта мектебінің мұғалімдерінен сауалнама алуды жөн көрдім. Мақсатым – мектептің шынайы жағдайын анықтап, деректерге сүйене отырып, оқу ошағының күшті, әлсіз жақтары бойынша жұмыс жасау.
Жиналған деректер шынайы болуы үшін аудитті өткізуге мектептің «Ұлағат» тобы мұғалімдер қоғамдастығының көшбасшылары көмекке келіп, мектеп директоры А.Б. Ысқақова жұмысыма қолдау көрсетті. Жас мамандар арасында кәсіби қоғамдастық дамыту мақсатында «Ізденіс» тобы құрылды.
Мектептегі тәжірибеде орындауға арналған тапсырмалар және рефлексиялық есеп бойынша атқарған шараларға тоқталып кетсек. Оқу мен оқыту үдерісінде бағалаудың түрлерін ұдайы қолдау арқылы, оқу сапасын арттыру мақсатында тақырыпқа сәйкес бірнеше коучингтер, Lesson study, дөңгелек үстел, семинарлар, тренингтер, сауалнамалар өткізіліп, көрме ұйымдастырылды. Кофе-брейк дайындап мұғалімдер оқыту мен оқу тәжірибесіндегі көптеген өзгерістерді талқылап, кері байланыс арқылы оқушылардың пікірлерін ескере отырып, өздерінің тәжірибелерімен бөлісіп, оқушылардың оқу үлгерімдерінің жақсарғаны туралы пікір алмасып, болашақта түзетуді қажет ететін жағдайларға тоқталып кетті.
Қорытындылай келгенде, «Жаңашыл мұғалімдердің озық тәжірибиесін тарату» барысында белсене қатысып, коучинг, семинарларды жоғары дәрежеде өткізе білген мектеп тренерлерін және мұғалімдерін атап кеткім келеді: К.Е. Бисембаева, А.К. Гизатова, А.Б. Искакова, Қ.Қ. Қабдырақова, А.К. Испулаева, С.К. Жақанова, Т.Т. Айтмағанбетова, А.Ә. Әбенова, С.Т. Жұмағұлова, С.С. Демесинова, Д.Ж. Саттыбаев, Ж.Қ. Абеуов, Г.Б. Тілеуқабылова, К.А. Мүслімова, А.Ж. Итесова, С.Қыстаубаева, А.Жеңісхан.
Сөзімді қорытындылай келе айтарым, мектептегі кәсіби қоғамдастық тобы жұмысын жандандыру барысында мұғалімдер бойынан ынтымақтастыққа, қиын кезде қол ұшын соза білуге дайын, әрқашан көмектесуге бейімділігіне көз жеткіздім.
Рахиля ТАЖИБАЕВА,
№2 Қамысты ОМ
директордың оқу-тәрбие жөніндегі орынбасары
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».