Көшпелі-тәжірибелік сабақ

Выпуск - №12(609)   :   29.03.2024
299

image

Қостанай ауданына қарасты «Алтын бесік» бөбекжайында «Өрлеу» БАҰО» АҚФ Қостанай облысы бойынша КДИ тыңдаушылар үшін «Мектепке дейінгі ұйымның заттық-кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру» тақырыбында көшпелі тәжірибелік сабақ өткізді.

Кез келген әдістемелік шараны дайындау мақсатты анықтаудан басталады. «Осы іс-шараны ұйымдастыру арқылы біз неге қол жеткізгіміз келеді?», «Нәтиже қандай болуы керек?», «Педагогтердің іс-әрекетінде нені өзгерту керек?» деген сұрақтарға жауап беру маңызды. Мақсат шынайы болса, педагогті әрекетке итермелеп, белсенді етеді.
Бүгінде педагогтермен жұмыс істеу әдістемесін жетілдіру – басты мақсат болып табылады, өйткені әр тәрбиешінің өзіндік педагогикалық шеберлігі бар. Тәжірибелік сабақ барысында «Алтын бесік» бөбекжайының педагогтері «Жыл мезгілдері» тақырыбындағы іс-әрекетті, «Логопед-мұғалімнің жұмысында заманауи ойын технологияларын қолдануы» атты және «Мектеп жасына дейінгі балалардың сенсориялық даму кезеңдері» атты педагогтерге арналған шеберлік сыныбын ұйымдастырды.
Семинар пікір алмасу және ұсыныстар түрінде қорытындылаумен аяқталды. Барлық семинар қатысушылары семинар жұмысын, ұйымдастырылуын және іс-шараның жалпы атмосферасын жоғарғы деңгейде бағалады. Семинар – балабақшадағы әдістемелік жұмыстың тиімді түрлерінің бірі, өйткені қарастырылып отырған мәселені тереңірек және жүйелі түрде зерделеуге, теориялық материалды практикадан мысалдармен бекітуге, жеке әдістер мен жұмыс тәсілдерін көрсетуге мүмкіндік береді.

А.Шаймерденова,
Білім беру бөлімінің мектепке дейінгі
секторының басшысы,
Акмарал КУЖИНОВА, «Алтын бесік»
бөбекжайы тәрбиешісі,
Қостанай ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.