Қостанайлық ұстаз «XXX Еуропалық ECER-2024» конференциясында

Выпуск - №36(633)   :   13.09.2024
288

photo-5402336614144926729-y

Қостанай қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Салтанат Кабденова Кипрдің Никосия қаласындағы Кипр Университетінде өткен XXX Еуропалық ECER-2024 халықаралық зерттеу конференциясына қатысты.

photo-5402336614144926728-y

Салтанат Қалижанқызы «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін тұтас емес мәтін түрлерімен жұмыс жасау жолдарының тиімділігі» тақырыбында зерттеу нәтижесімен бөлісті.
– Конференцияға әлемнің түкпір-түкпірінен келген ғалымдар, оқытушылар қатысты. Түрлі университет оқытушылары өздерінің зерттеу тәжірибелерімен бөлісті. Қоғамдағы өзекті мәселе буллингті болдырмау, аутист балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері, Венгриядағы халықаралық оқушыларға ағылшын тілін үйрету стратегиялары сынды тақырыптарда спикерлер ой бөлісті. Әр елден келген оқытушылардың ойын тыңдау, зерттеу нәтижелерін көру мен үшін қызық болды. Әр елдің білім беру мен тәрбиелеу саласында болып жатқан өзерістерді білу, тыңдау білім беру саласында кез келген мұғалімді алға жетелейтіні анық. Осы салада болып жатқан өзгерістерді біліп, ой түйіп келгеніме өте қуаныштымын, – дейді Салтанат Кабденова.
Айта кету керек, биыл конференцияға әлемнің 71 елінен 2300 адам қатысты.

Әсел ҚИБАШ,
Қостанай қаласындағы NIS баспасөз хатшысы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.