Қостанайлық ұстаз «XXX Еуропалық ECER-2024» конференциясында

Выпуск - №36(633)   :   13.09.2024
245

photo-5402336614144926729-y

Қостанай қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Салтанат Кабденова Кипрдің Никосия қаласындағы Кипр Университетінде өткен XXX Еуропалық ECER-2024 халықаралық зерттеу конференциясына қатысты.

photo-5402336614144926728-y

Салтанат Қалижанқызы «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін тұтас емес мәтін түрлерімен жұмыс жасау жолдарының тиімділігі» тақырыбында зерттеу нәтижесімен бөлісті.
– Конференцияға әлемнің түкпір-түкпірінен келген ғалымдар, оқытушылар қатысты. Түрлі университет оқытушылары өздерінің зерттеу тәжірибелерімен бөлісті. Қоғамдағы өзекті мәселе буллингті болдырмау, аутист балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері, Венгриядағы халықаралық оқушыларға ағылшын тілін үйрету стратегиялары сынды тақырыптарда спикерлер ой бөлісті. Әр елден келген оқытушылардың ойын тыңдау, зерттеу нәтижелерін көру мен үшін қызық болды. Әр елдің білім беру мен тәрбиелеу саласында болып жатқан өзерістерді білу, тыңдау білім беру саласында кез келген мұғалімді алға жетелейтіні анық. Осы салада болып жатқан өзгерістерді біліп, ой түйіп келгеніме өте қуаныштымын, – дейді Салтанат Кабденова.
Айта кету керек, биыл конференцияға әлемнің 71 елінен 2300 адам қатысты.

Әсел ҚИБАШ,
Қостанай қаласындағы NIS баспасөз хатшысы

Реклама

Литературе вообще нельзя научить, а в школе – особенно. Когда преподаёшь в школе, скажем, Толстого, главное, на мой взгляд, чтобы твой ученик не возненавидел великого классика и его героев, едва прикоснувшись к ним, не потерял их для себя на долгие годы. Для того чтобы действительно узнать Толстого, надо быть уже взрослым человеком. А пока надо постараться, чтобы от встречи с Толстым у молодого человека осталось по крайней мере радостное впечатление, ощущение чего-то светлого и во многом непонятного, к чему хотелось бы вновь и вновь возвращаться в дальнейшем… Самое страшное, что может сделать педагог – это заставлять из-под палки читать великого художника. Это профессиональное преступление.