Үстіміздегі жылы қазанның 10-21 аралығында 5-9 сыныптардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің педагогтерінің пәндік құзыреттілігін дамыту курстарына қатысып, білімімді шындадым. Екі аптаға созылған біліктілікті арттыру курстарынан алған білім ұшан-теңіз.
Курс бірінші күннен-ақ қызықты басталды. Алғашқы күнінде танысу және ЛГМ, оқу құралы, 5-9 сыныптардың ҚМЖ-сын талқыласақ, келесі күндері теория мен практиканы қатар алып жүрдік. Екі апта уақытымыз тек біліктілік арттыруға ғана емес, рухани тұрғыда дамуға да көңіл бөлдік.
Осылайша Қостанай қаласына гастрольдік сапарымен келген Шымкент қалалық «Қуыршақ және жасөспірімдер театрының» жерлес публицист ағамыз Ақылбек Шаяхметтің авторлығындағы «Ахмет» қойылымына барып, рухани нәр алып қайттық. Кейін қала орталығындағы Ыбырай Алтынсариннің мұражайына ат басын бұрып, артынша қазақ әдебиеті апталығы аясында өткізілген «Жыр тұлпары, сыр сұңқары – Сырағаң» атты ғылыми-практикалық конференциясына барып, шығармашылық тұстарға да көңіл бөлдік.
Осындай курстарды ұйымдастырып, Қостанай ауданының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдерінің басын қосып, пәндік құзыреттілігімізді арттыруға өлшеусіз үлесін қосқан куратор Нуржанова Раушан Малдыбаеваға және «Өрлеу» академиялық бөліміне алғыс білдіремін. «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығының ұжымына шығармашылық табыс тілей отырып, алдағы уақытта осындай курстар жиі өткізіліп тұрса екен деген ниетімді жеткізгім келеді.
Айжан НЫСАНБАЕВА,
№6 ЖББ мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.