Үстіміздегі жылы қазанның 10-21 аралығында 5-9 сыныптардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің педагогтерінің пәндік құзыреттілігін дамыту курстарына қатысып, білімімді шындадым. Екі аптаға созылған біліктілікті арттыру курстарынан алған білім ұшан-теңіз.

Курс бірінші күннен-ақ қызықты басталды. Алғашқы күнінде танысу және ЛГМ, оқу құралы, 5-9 сыныптардың ҚМЖ-сын талқыласақ, келесі күндері теория мен практиканы қатар алып жүрдік. Екі апта уақытымыз тек біліктілік арттыруға ғана емес, рухани тұрғыда дамуға да көңіл бөлдік.
Осылайша Қостанай қаласына гастрольдік сапарымен келген Шымкент қалалық «Қуыршақ және жасөспірімдер театрының» жерлес публицист ағамыз Ақылбек Шаяхметтің авторлығындағы «Ахмет» қойылымына барып, рухани нәр алып қайттық. Кейін қала орталығындағы Ыбырай Алтынсариннің мұражайына ат басын бұрып, артынша қазақ әдебиеті апталығы аясында өткізілген «Жыр тұлпары, сыр сұңқары – Сырағаң» атты ғылыми-практикалық конференциясына барып, шығармашылық тұстарға да көңіл бөлдік.
Осындай курстарды ұйымдастырып, Қостанай ауданының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдерінің басын қосып, пәндік құзыреттілігімізді арттыруға өлшеусіз үлесін қосқан куратор Нуржанова Раушан Малдыбаеваға және «Өрлеу» академиялық бөліміне алғыс білдіремін. «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығының ұжымына шығармашылық табыс тілей отырып, алдағы уақытта осындай курстар жиі өткізіліп тұрса екен деген ниетімді жеткізгім келеді.
Айжан НЫСАНБАЕВА,
№6 ЖББ мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».